تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

صیادمنش پس از انتقال به هال‌سیتی: از کودکی لیگ انگلیس را دنبال می‌کردم

مهاجم ایرانی و جدید تیم هال‌سیتی گفت: من از کودکی لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. بسیار هیجان‌زده‌ام که اینجا می‌توانم بازی کنم. می‌خواهم به هال‌سیتی کنم و در سه بازی اخیر پیروز شدیم.

کد خبر: ۱۲۰۵۵۵
۰۸:۳۸ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

هال سیتی

دیدارنیوز: اللهیار صیادمنش از حضور در تیم هال‌سیتی انگلیس ابراز خوشحالی کرد.

اللهیار صیادمنش پس از ۱.۵ سال بازی قرضی در زوریا لوهانسک اوکراین اکنون برای تیم انگلیسی هال‌سیتی با همین شرایط به میدان خواهد رفت. هال‌سیتی سومین تیمی است که مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه در آن به صورت قرضی تا پایان فصل جاری بازی می‌کند.

صیادمنش به سایت رسمی هال‌سیتی انگلیس گفت: خوشحالم که در یک تیم بزرگ با هوادارانی شگفت‌انگیز هستم. تلاش می‌کنم تا همه توانم را برای کمک به تیمم به کار گیرم. این مهمترین موضوع است و من تا پایان برای تیمم مبارزه خواهم کرد.

مهاجم جدید هال‌سیتی افزود: من از کودکی لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. بسیار هیجان‌زده‌ام که اینجا می‌توانم بازی کنم. می‌خواهم به هال‌سیتی کنم و در سه بازی اخیر پیروز شدیم. ما توانمندی خوب و تیم جوانی داریم. من در آخرین بازی هال‌سیتی در ورزشگاه بودم و اتسمفر عالی حاکم بود. بی‌صبرانه منتظر بازی در این ورزشگاه با حضور هواداران هستم و امیدوارم به زودی یکدیگر را ببینیم.

هال‌سیتی در چمپیونشیپ که سطح دوم فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر محسوب می‌شود حضور دارد. این تیم با ۳۲ امتیاز در جدول رده‌بندی ۲۴ تیمی این رقابت‌ها نوزدهم است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: صیادمنش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی