تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
نماینده مجلس اعلام کرد

امیدوارم فیفا با «عزیزی خادم» برخورد کند

محمد مهدی فروردین درباره اقدام اخیر فدراسیون فوتبال و ارسال نامه به فیفا برای معرفی فدراسیون به عنوان نهاد غیردولتی غیر انتفاعی گفت: تنها چیزی که اکنون به فوتبال ما آسیب می‌زند، عدم شفافیت است. خیلی خوشبین هستیم فیفا با ورود به این موضوع، با شخص رئیس فدراسیون که به هر طریقی سعی دارد در این مجموعه شفافیت نباشد، برخورد کند.

کد خبر: ۱۲۰۵۲۴
۱۵:۰۷ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

فدراسیون فوتبال

دیدارنیوز: رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبین هستیم فیفا با عزیزی‌خادم که سعی دارد در فدراسیون شفافیت نباشد، برخورد کند.

محمد مهدی فروردین، درباره اقدام اخیر فدراسیون فوتبال و ارسال نامه به فیفا برای معرفی فدراسیون به عنوان نهاد غیردولتی غیر انتفاعی، اظهار داشت: اساسنامه فدراسیون باید مورد تصویب مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد، اما چنین مصوبه‌ای وجود ندارد که مسئولان فدراسیون بخواهند به فیفا بگویند فدراسیون نهاد غیردولتی غیرانتفاعی است. ماموریت فیفا هم مبارزه با فساد، به ویژه در حوزه‌های مالی و برخورد با مجموعه‌هایی است که حاضر نیستند با شفافیت کنار بیایند.

وی افزود: تنها چیزی که اکنون به فوتبال ما آسیب می‌زند، عدم شفافیت است. خیلی خوشبین هستیم فیفا با ورود به این موضوع، با شخص رئیس فدراسیون که به هر طریقی سعی دارد در این مجموعه شفافیت نباشد، برخورد کند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره تبعات اقدام خودسرانه فدراسیون بدون اینکه اساسنامه در مجلس شورای اسلامی تصویب شود، توضیح داد: ما چنین مصوبه‌ای نداشتیم و اطلاعی هم از این اقدام نداریم، اما از وزیر ورزش می‌خواهیم توضیح بدهد که جریان چیست؟ درمورد تبعات احتمالی چنین کاری، عزیزی‌خادم هم باید پاسخگو باشد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی