تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

سفر «جانسون» به ژاپن لغو شد

خبرگزاری «کیودو» به نقل از منابعی در دولت توکیو از لغو سفر «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس به ژاپن خبر داد که گویا برای اواسط ماه میلادی فوریه تدارک دیده شده بود.

کد خبر: ۱۲۰۴۶۲
۱۱:۰۰ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

ژاپن

دیدارنیوز: گفته می‌شد که نخست وزیر انگلیس قرار است اواسط ماه میلادی آینده در راستای ارتقای همکاری‌های امنیتی، سفری به ژاپن داشته باشد حال آنکه اکنون، خبرگزاری‌ها از لغو این سفر خبر می‌دهند.

خبرگزاری «کیودو» به نقل از منابعی در دولت توکیو از لغو سفر «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس به ژاپن خبر داد که گویا برای اواسط ماه میلادی فوریه تدارک دیده شده بود.

این در حالی است که «هیروکازو ماتسونو» سخنگوی کابینه ژاپن هم گزارش‌ها درباره برنامه ریزی برای سفر جانسون را رد کرده بود.

پیشتر «تایمز ژاپن» نوشته بود که سفر جانسون به توکیو قرار است با هدف گفتگو درباره راه‌های ارتقای همکاری‌های امنیتی در ایندوپاسیفیک و در راستای به چالش کشیدن چین در دو آبراه راهبردی دریای چین جنوبی و دریای چین شرقی، انجام شود.

همچنین اوکراین هم یکی از موضوعات مورد گفتگوی طرفین عنوان شده بود به ویژه آنکه پیشتر دولت توکیو از تمایل برای همکاری نزدیک با واشنگتن در صورت حمله ادعایی روسیه به اوکراین خبر داد.

البته تایمز ژاپن این پیش بینی را کرده بود که ممکن است سفر جانسون به تاریخ دیگری موکول شود.

منبع: مهر
برچسب ها: بوریس جانسون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی