تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

بودجه هریک از بخش‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۱ چقدر است؟

شهرداری تهران در بودجه سال ۱۴۰۱ پیش بینی درآمد و هزینه ۵۶۸ هزار و ۶۸۵ میلیارد ریالی را داشته که نسبت به امسال ۵۱ درصد رشد نشان می‌دهد.

کد خبر: ۱۲۰۴۴۴
۱۰:۰۷ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

بودجه هریک از بخش‌های شهرداری تهران

دیدارنیوز ـ شهرداری تهران در لایحه بودجه سال آینده خود به شورای شهر پیشنهاد کرده که از این میزان ۱۲۷ هزار و ۲۵۳ میلیارد و ۶۸۰ میلیون و ۹۱۷ هزار ریال به شهرداری‌های ۲۲ گانه تهران و ۴۴۱ هزار و ۴۳۱ میلیارد و ۳۱۹ میلیون و ۸۳ هزار ریال به واحد‌های مختلف شهرداری به عنوان بودجه در سال آینده اختصاص یابد.

به این معنا که از اعتبار مخصوص شهرداری‌های ۲۲ گانه تهران به میزان ۴۷ هزار و ۲۶ میلیارد و ۶۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بابت حقوق، مزایا و مستمر کارکنان، ۳۷ هزار و ۷۵۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال بابت سایر موارد و ۴۲ هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۷۰ میلیون و ۷۸۲ هزار ریال نیز به عنوان تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در نظر گرفته شده است.

همچنین ۲۸ هزارو ۲۳۹ میلیارد و ۲۰۱ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به حوزه معاونت فنی و عمرانی، ۳۰ هزار و ۲۰۵ میلیارد و ۱۸۳ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شوراها، ۷ هزارو ۲۹۶ میلیارد و ۶۷۷ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال به حوزه معاونت شهرسازی و معماری، ۳ هزار میلیارد و ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار ریال به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۵۲۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به مرکز ارتباطات و اموربین الملل و ۵۴۲ میلیارد و ۷۹۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال به مرکزنوسازی و تحول اداری اختصاص یافته است.

بودجه هریک از بخش‌های شهرداری تهران

سهم یگان حفاظت شهرداری تهران ۵۰۲ میلیارد و ۵۹۴ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال، مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران هزار و ۳۸۴ میلیارد و ۵۱۸ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال، سازمان بازرسی هزار و ۶۱۲ میلیارد و ۷۸۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال، سازمان بسیج شهرداری ۴۰۸ میلیارد و ۱۸۱ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و ردیف‌های متمرکز ۲۱ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۶۱۵ میلیون و ۴۴۷ هزار ریال مشخص شده است.

حوزه معاونت‌های مالی و اقتصاد شهری ۱۳۰ هزارو ۴۸۷ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال، خدمات شهری و محیط زیست ۳۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد و ۲۸۴ میلیون و ۴۵۴ هزار ریال، حمل و نقل و ترافیک ۱۳۹ هزار و ۶۵۱ میلیارد و ۷۹۴ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال، هماهنگی و امور مناطق ۲۳۸ میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال و امور اجتماعی و فرهنگی ۳۵ هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۵۵۷ میلیون و ۵۴۸ هزار ریال از بودجه سال آینده شهرداری تهران سهم دارند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران روز سه شنبه ۲۸ دی ماه با حضور در چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری تهران را با رقم ۵۶ هزار و ۸۶۹ میلیارد تومان تقدیم شورا کرد.

لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ با ۵۱ درصد رشد نسبت به سال ۱۴۰۰ تقدیم و در آن به سیاست‌های بودجه‌ای ابلاغی شورای شهر و راهبرد‌های کلان پروژه‌ها توجه شده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی