تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

نخست وزیر کانادا به مکانی امن منتقل شد

«جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا و خانواده اش، اقامتگاه خود را در «اتاوا» ترک کرده و در محلی امن مستقر شده اند. البته دفتر نخست وزیر از اظهارنظر در این باره طفره رفت.

کد خبر: ۱۲۰۳۴۴
۰۹:۵۸ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰

نخست وزیر کانادا

دیدارنیوز: اعتراض گسترده به محدودیت‌های کرونایی در کانادا اگرچه مسالمت آمیز عنوان می‌شود، اما به اندازه‌ای شدید است که نخست وزیر این کشور را به پناه گرفتن در یک جای امن وادار کرده است.

شبکه «سی بی سی» اعلام کرد که «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا و خانواده اش، اقامتگاه خود را در «اتاوا» ترک کرده و در محلی امن مستقر شده اند. البته دفتر نخست وزیر از اظهارنظر در این باره طفره رفت.

تشدید تدابیر امنیتی در پایتخت کانادا، واکنشی است به حضور هزاران معترض که در انتقاد از محدودیت‌های کرونایی مقابل پارلمان تجمع کرده اند و اغلب آن‌ها را هم رانندگان کامیون تشکیل می‌دهند که از قانون واکسیناسیون اجباری برای انجام سفر‌های برون مرزی رضایت ندارند.

این تجمع که رویترز آن را مسالمت آمیز عنوان کرده از روز جمعه آغاز شده است حال آنکه در آن زمان، ترودو عقاید کامیون دار‌ها را غیر علمی و ضد دولتی عنوان کرده بود.

واکسیناسیون علیه کرونا در کانادا اجباری است و تاکنون ۸۵ درصد افراد بالای پنج سال، در برابر کووید ۱۹ واکسینه شده اند.

منبع: مهر
برچسب ها: کانادا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی