تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

بررسی پیشنهاد «سند ۲۰ ساله تحول در صنعت خودرو» در مجلس

علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز پیشنهاد طراحی یک سند ۲۰ ساله برای تحول در صنعت خودرو از سوی برخی از اعضای کمیسیون و نمایندگان خودروسازان مطرح شد که در این خصوص، قرار شد بررسی بیشتری صورت بگیرد.

کد خبر: ۱۲۰۲۹۸
۱۵:۱۰ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

سند ۲۰ ساله تحول در صنعت خودرو

دیدارنیوز: عضو کمیسیون صنایع مجلس، با اشاره به جزئیات جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه خودروسازان و قطعه‌سازان پیشنهاد تدوین «سند ۲۰ ساله تحول در صنعت خودرو» را به مجلس ارائه کردند.

علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با اشاره به جلسه پیش از ظهر امروز این کمیسیون اظهار داشت: در هفته گذشته وزیر صنعت با حضور در کمیسیون به ارائه برنامه ۴ ساله تحول در صنعت خودرو پرداخت و امروز هم در ادامه نشست هفته قبل، با حضور نمایندگان خودروسازان و قطعه‌سازان، به بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و مدل‌های مختلف برای خروج دولت از صنعت خودروسازی و راه‌های تحول در این حوزه پرداخته شد.

وی افزود: در جلسه امروز پیشنهاد طراحی یک سند ۲۰ ساله برای تحول در صنعت خودرو از سوی برخی از اعضای کمیسیون و نمایندگان خودروسازان مطرح شد که در این خصوص، قرار شد بررسی بیشتری صورت بگیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: در نهایت قرار شد، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان خودروسازان و قطعه‌سازان تشکیل شود تا در این خصوص به اعضای کمیسیون مشورت بدهند تا در مسیر پیش رو، مدل بهتری برای بررسی برنامه ارائه شده از سوی وزیر صنعت و نیز تحول در صنعت خودروسازی ارائه شود و اگر نیاز به قانون‌گذاری نیز هست، این اقدام صورت گیرد.

منبع: فارس
برچسب ها: خودروسازان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی