تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در پی ورود سامانه بارشی جدید از سمت غرب و جنوب غرب، از روز دوشنبه مجدد بارش‌ها در نیمی از کشور آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۱۲۰۲۱۵
۰۹:۵۵ - ۰۹ بهمن ۱۴۰۰

سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود

دیدارنیوز ـ فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی روز شنبه درباره وضعیت آب و هوا به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: پیش‌بینی می‌شود تا ورود سامانه بارشی جدید به کشور، هوای سرد در اغلب مناطق کشور ماندگار باشد.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی، مجدد سرمای هوا تشدید خواهد شد و هوای سرد در غرب، جنوب غرب و شمال کشور تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه‌کرد: در پی ورود سامانه بارشی جدید، روز سه‌شنبه برای مناطقی از جمله خوزستان، شمال بوشهر، استان فارس، جزایر شمالی خلیج فارس، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری بارش پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: به علت ماندگاری هوای سرد و کاهش بارش‌ها، از امروز بازگشت آلودگی هوا را به شهر‌های صنعتی خواهیم داشت.

به گفته گودرزی، امروز نیز مناطقی از چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب بوشهر و سواحل خزر بارانی خواهد بود و بارش‌ها به شکل پراکنده و همراه با وزش باد ادامه دارد.

وی خاطرنشان‌کرد: سامانه بارشی امروز از سمت شرق از کشور خارج می‌شود، اما با ماندگاری هوای سرد در کشور تا ورود سامانه بارشی بعدی مواجه هستیم که لازم است کشاورزان به هشدار‌های سازمان هواشناسی در این هفته توجه داشته باشند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی