تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

فرصت طلایی برای دو ملی‌پوش مقابل عراق

تیم ملی فوتبال کشورمان فردا دیداری حساس با عراق خواهد داشت تا تکلیف صعودش به جام جهانی قطر را در ورزشگاه آزادی تهران رقم بزند. در این میان، اسکوچیچ گزینه‌های زیادی در خط حمله خود ندارد.

کد خبر: ۱۲۰۰۴۵
۰۹:۴۸ - ۰۶ بهمن ۱۴۰۰

تیم ملی فوتبال

دیدارنیوز: سخت‌ترین تصمیم اسکوچیچ مقابل عراق، انتخاب مهاجمان تیم ملی خواهد بود. مهاجمانی که معلوم نیست کدام یک شرایط بازی دارند.

تیم ملی آماده پیروزی مقابل عراق و جشن صعود به جام جهانی می‌شود. با این حال، چند اتفاق عجیب به‌خاطر شرایط آب و هوایی، نظم و برنامه‌های دراگان اسکوچیچ را تحت تاثیر قرار داده است. مهاجمان تیم ملی، درگیر مشکلات مختلف شده‌اند و مشخص نیست اسکوچیچ، می‌خواهد از چه کسی در خط حمله تیم ملی استفاده کند. در بازی‌های گذشته ایران، آزمون، طارمی و جهانبخش، اصلی‌ترین مهره‌های هجومی تیم ملی محسوب می‌شدند. علی قلی‌زاده هم نزدیک‌ترین گزینه برای جانشینی آن‌ها بود. از سه ضلع هجومی ایران اما، یک نفر قطعا به بازی با عراق نمی‌رسد و یک نفر، شرایط سختی برای حضور در این بازی دارد.

سردار آزمون، مهاجم هدف تیم ملی که اخیرا به بایرلورکوزن پیوسته، بخاطر ابتلا به کرونا غایب اصلی ایران مقابل عراق است. اسکوچیچ امیدوار بود با استفاده از قلی‌زاده در کنار جهانبخش و طارمی، بتواند جای او را پر کند. مشکل اینجاست طارمی هم، درگیر اتفاقات عجیبی شده و هنوز نتوانسته به ایران برسد. هوای برفی ترکیه، طارمی که قرار بود به استانبول برود و از این شهر به تهران سفر کند را، در دالامان گیر انداخته است. شهر کوچکی که سفر از آنجا به ایران، برای طارمی دردسرساز خواهد بود. شاید طارمی، مجبور به سفر زمینی و طولانی مدت به یکی از فرودگاه‌های بزرگ شهر ترکیه شود و هنوز، کسی نمی‌داند چه زمانی به تهران می‌رسد. با این شرایط، احتمالا اسکوچیچ نتواند از این مهاجم خسته، در ترکیب ایران استفاده کند.

کریم انصاری‌فرد، یکی از گزینه‌های اصلی تیم ملی در صورت نبود آزمون یا طارمی محسوب می‌شود. او هم برای سفر به ایران، به دردسر زیادی افتاد و بخاطر تغییر مسیر پروازی، حدود ۳۰ ساعت در سفر بود. باید به این لیست، اللهیار صیادمنش را هم اضافه کرد که نتوانست خودش را به اردوی ایران برساند. با این شرایط، مشخص نیست تیم ملی با چه مهاجمانی روبروی عراق قرار خواهد گرفت. اسکوچیچ به اجبار، ریسک بازی دادن به طارمی و انصاری‌فرد خسته را می‌پذیرد یا بخت، به مهدی قایدی یا کاوه رضایی رو می‌کند. بازیکنانی که می‌توانند از روی نیمکت، به ترکیب اصلی برسند و شاید، با زدن گل صعود تیم ملی تاریخ‌ساز شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی