تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
سرخ‌پوشان فردا اعتصاب می‌کنند؟

بازهم خبری از پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها نشد!

باشگاه پرسپولیس با وجود تغییر اخیر در سمت مدیرعاملی خود هنوز نتوانسته به وعده‌های مسوولانش مبنی بر پرداخت درصدی از قرارداد بازیکنان عمل کند و حالا شایعه اعتصاب شاگردان یحیی در اطراف باشگاه شنیده می‌شود.

کد خبر: ۱۲۰۰۰۹
۱۵:۴۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

اعتصاب

دیدارنیوز: باشگاه پرسپولیس امروز هم پولی به حساب اعضای این تیم واریز نکرده است.

پس از اعتراض بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس به شرایط مالی، رضا درویش مدیرعامل باشگاه با حضور در آخرین تمرین سرخ‌پوشان قبل از دیدار با فولاد قول داد در دو روز آینده ۱۰ تا ۱۵ درصد قرارداد‌های اعضای تیم پرداخت خواهد شد.

هرچند بازیکنان انتظار داشتند وعده مدیرعامل جدید قبل از بازی با فولاد عملی شود، اما این اتفاق رخ نداد. با این وجود، درویش پس از برتری یک بر صفر مقابل شاگردان جواد نکونام، اعلام کرد به زودی با انجام شدن کار‌های بانکی پول به حساب اعضای تیم واریز خواهد شد. البته پس از گذشت سه روز از این اظهارنظر، بازهم خبری از پرداخت پول به پرسپولیسی‌ها نیست.

در شرایطی که قرار است تمرینات این تیم پس از سه روز تعطیلی از صبح فردا آغاز شود، عملی نشدن وعده‌های درویش با گلایه‌های شدید بازیکنان همراه شده است. باید دید اگر تا صبح فردا پول خود را دریافت نکنند، راضی به شرکت کردن در تمرین خواهند شد؟

باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل تا پایان هفته شانزدهم فقط ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان و مربیان را پرداخت کرده است. مجید صدری در روزی که قرار بود بخش دیگری از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کند، از سمت سرپرستی این باشگاه استعفا کرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی