تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دیدار وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرلشکر باقری

سپهبد ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان که به ایران سفر کرده است، امروز با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر: ۱۲۰۰۰۵
۱۵:۲۷ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان

دیدارنیوز: سپهبد «ذاکر حسن اف» با رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد.

سپهبد ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان که به ایران سفر کرده است، امروز سه‌شنبه با حضور در ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح دیدار و گفتگو کرد.

در سفر دو روزه وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به جمهوری اسلامی ایران، وی با مقامات عالی رتبه نظامی و سیاسی کشورمان دیدار و گفتگو خواهد کرد. از اهداف اصلی این سفر توسعه و تعمیق همکاری‌های مشترک دفاعی نظامی و امنیتی اعلام شده است.

دو کشور با برخورداری از مشترکات فرهنگی دینی و تاریخی زمینه‌های فراوانی برای همکاری در حوزه‌های مختلف دارند و مرز‌های مشترک زمینی و دریایی دو کشور همکاری‌های دفاعی امنیتی را برجسته می‌سازد و بر همین مبنا هم دیدار‌های نوبه‌ای مقام‌های عالی نظامی دو کشور برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود و سفر مذکور نیز در این چارچوب خواهد بود.

ایران همواره نگاه ویژه‌ای به جمهوری آذربایجان دارد و بر همین مبنا همواره روابط دو کشور در سطح خوبی قرار داشته است.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی