تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

غایبان ایران در جشن صعود

احسان حاج‌صفی، سردار آزمون، احمد نوراللهی و مجید حسینی ۴ بازیکن تاثیرگذار تیم ملی در دیدار با تیم ملی عراق غایب خواهند بود. آخرین باری که تیم ملی بدون این ۴ بازیکن به میدان رفت به ۴ سال پیش و دیدار پرحاشیه با تیم ملی سیرالئون بازمی‌گردد.

کد خبر: ۱۱۹۹۹۸
۱۴:۵۲ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

عراق

دیدارنیوز: احسان حاج‌صفی، سردار آزمون، احمد نوراللهی و مجید حسینی ۴ بازیکنی هستند که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بازی آتی تیم ملی غایب خواهند بود.

در حالیکه تیم ملی خود را برای جشن صعود به جام جهانی آماده می‌کند، از اردوی این تیم خبر‌های نگران‌کننده‌ای به گوش می‌رسد. احسان حاج‌صفی، سردار آزمون، احمد نوراللهی و مجید حسینی ۴ بازیکن تاثیرگذار تیم ملی در دیدار با تیم ملی عراق غایب خواهند بود. از فهرست انتظار تیم ملی، کمال کامیابی‌نیا، عارف آقاسی و سروش رفیعی جایگزین بازیکنان غایب شده‌اند و باید دید تیم ملی در غیاب این ۴ بازیکن چگونه نتیجه خواهد گرفت. آخرین باری که تیم ملی بدون این ۴ بازیکن به میدان رفت به ۴ سال پیش و دیدار پرحاشیه با تیم ملی سیرالئون بازمی‌گردد.

وقفه در افزایش آمار بازی‌های ملی کاپیتان
احسان حاج‌صفی، چهارمین بازیکن برتر تاریخ ایران از نظر تعداد بازی ملی است و بازوبند کاپیتانی تیم ملی را در اختیار دارد. این بازیکن در دیدار‌های اخیر تیم ملی، یا به خاطر مصدومیت یا به دلیل مسایل فنی، کمتر به کار گرفته شده است. حاج‌صفی در ۶ بازی این مرحله تنها در ۲ بازی به میدان رفته و فقط یک بازی در ترکیب اصلی حاضر بوده و به نظر می‌رسد تیم ملی به بازی در نبود حاج‌صفی عادت کرده است.

آماده شدن برای صعود در غیاب بهترین گلزن
علاوه بر رکورددار بازی ملی بین بازیکنان فعال، بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی هم شرایط بازی در این مسابقه را ندارد. آزمون یکی از ۳ گلزن برتر تیم ملی است و به دنبال آن است که آمار گل‌های ملی خود را افزایش دهد. این بازیکن در ۲ بازی آخر تیم ملی گل زده است و تیم ملی در بازی مقابل عراق، یکی از امید‌های اصلی گلزنی خود را در اختیار ندارد. آزمون ۳ بار سابقه گلزنی به عراق را دارد که آخرین به مرحله قبلی رقابت‌ها بازمی‌گردد. این بازیکن با ۷ گل بهترین گلزن تیم ملی در دوران مربیگری اسکوچیچ است.

بازی در غیاب فرمانده
احمد نوراللهی یکی دیگر از غایبان تیم ملی است. این بازیکن نقش کلیدی در برنامه‌های اسکوچیچ دارد و یکی از ۲ بازیکنی است که در هر ۱۳ بازی‌ای که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بوده به میدان رفته است. حضور مستمر احمد نور از زمان قبل از مربیگری اسکوچیچ آغاز شده است و این بازیکن از ۱۸ بازی آخر تیم ملی در ۱۷ مسابقه بازی کرده است. نوراللهی در این دیدار‌ها یک پاس گل داده و ۳ گل زده که یکی از آن‌ها گل حیاتی و پیروزی‌بخش مقابل لبنان بوده و دیگری در برابر عراق در مرحله قبلی به ثمر رسیده است.

غیبت ادامه‌دار حسینی
مجید حسینی یکی از بازیکنانی است که در عین جوانی در هر ۳ بازی ایران در جام‌جهانی ۲۰۱۸ بازی کرد و به نظر می‌رسید که مدافع ثابت آینده تیم ملی باشد. این بازیکن، اما در دیدار‌های بعدی تیم ملی کمتر به کار گرفته شد و در ۱۴ بازی قبلی تیم ملی، تنها در بازی کم اهمیت با کامبوج ۴۵ دقیقه بازی کرد.

علاوه بر این چهار بازیکن باید به اللهیار صیادمنش هم اشاره کرد، بازیکنی که به دلیل امضای قرارداد با هال سیتی این اردو را از دست داده‌است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی