تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

جزئیات ثبت‌نام کنکور اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ از روز یکشنبه مورخ دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه مورخ هفدهم این‌ماه پایان می‌پذیرد.

کد خبر: ۱۱۹۹۹۷
۱۴:۴۲ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۰

کنکور ایران

دیدارنیوز: ثبت نام برای شرکت در کنکور سال ۱۴۰۱ یکشنبه دهم بهمن جاری آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه دارد.

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد؛ ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ برای پذیرش در رشته‌های با آزمون در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه مورخ دهم بهمن ماه ۱۴۰۰ منحصراً از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org آغاز و در روز یکشنبه مورخ هفدهم این‌ماه پایان می‌پذیرد.

بر این اساس متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کنند.

همچنین دفترچه راهنما به همراه اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام در آزمون مذکور همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

برچسب ها: کنکور
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی