تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تداوم آلودگی هوای تهران تا پایان هفته

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آلودگی هوای تهران تا چهارشنبه (۶ بهمن ماه) تداوم دارد و از اواخر این روز بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹۹۱۱
۱۶:۰۵ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

تداوم آلودگی هوای تهران تا پایان هفته

دیدارنیوز ـ بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از امروز تا چهارشنبه (۴ تا ۶ بهمن‌ماه) وضعیت جوی استان تهران، آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما و به دلیل پایداری و سکون نسبی جو در مناطق صنعتی و پرتردد شهری همراه با غبار محلی و افزایش انباشت آلاینده‌های جوی و در بعضی ساعات غبارآلود و به دنبال آن کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

از بعدازظهر چهارشنبه (۶ بهمن ماه) با نفوذ سامانه بارشی، به‌تدریج افزایش ابرناکی و اواخر وقت چهارشنبه گاهی بارش پراکنده و وزش باد ملایم، در ارتفاعات به‌صورت بارش برف و کولاک برف همراه با مه و طی روز پنجشنبه (۷ بهمن‌ماه) در بعضی ساعات بارش باران گاهی توام با برف با احتمال رعد و برق و کاهش نسبی دما و در بخش‌های شمالی استان و ارتفاعات بارش برف و کولاک برف همراه با مه پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر پنجشنبه تا بعدازظهر جمعه (۷ تا ۸ بهمن‌ماه) در پاره‌ای نقاط گاهی وزش باد متوسط تا شدید مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با دمای ۱۲- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۵ بهمن ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه (۶ بهمن‌ماه) صاف همراه با غبار محلی در بعضی ساعت‌ها غبارآلود و از بعداز ظهر به‌تدریج ابری در اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هوای تهران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی