تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

فدراسیون فوتبال در انتظار ابلاغ رسمی برای حضور تماشاگران

سخنگوی فدراسیون فوتبال در آستانه دو بازی تیم ملی در ورزشگاه آزادی، درباره آخرین وضعیت حضور تماشاگران برای دیدار با عراق و امارات گفت: منتظر ابلاغ رسمی هستیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. فدراسیون فوتبال قبل از این هم آمادگی خودش را اعلام کرده و می‌خواهد جشن صعود را با حضور تماشاگران برگزار کند.

کد خبر: ۱۱۹۹۰۵
۱۵:۳۴ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

فدراسیون فوتبال

دیدارنیوز: سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: برای حضور تماشاگران در بازی‌های تیم ملی منتظر ابلاغ رسمی نهاد‌های ذی‌ٌصلاح هستیم.

حسین شریفی درمورد برگزاری جشن صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در صورت قطعی شدن این موضوع در بازی با عراق یا امارات اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ارزان‌ترین و سریع‌ترین صعود به جام جهانی هستیم ان‌شاءالله این جشن را در کشورمان برگزار خواهیم کرد. با محوریت وزارت ورزش و جوانان مشغول هماهنگی هستیم. باید از حمید سجادی و همه مسئولان وزارت ورزش تشکر کنم. به شکل سراسری قرار است جشن ملی صعود را برگزار کنیم که می‌تواند به تقویت اتحاد ملی ایرانی‌ها کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: برای اولین بار قرار است به دلیل این اتفاق میمون و مبارک این جشن به شکل سراسری برگزار خواهد شد. ان‌شاءالله تیم ملی بتواند مقابل عراق نتیجه مطلوب را کسب کند تا ارزان‌ترین و سریع‌ترین صعود تاریخ تیم ملی به جام جهانی را جشن بگیریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های درنظر گرفته شده برای این جشن و اینکه آیا رایزنی‌های لازم برای برگزاری جشن در ورزشگاه آزادی انجام شده است، گفت: فدراسیون به شکلی این جشن را طراحی می‌کند که پس از قطعی شدن صعود به جام جهانی در پایان هر یک از بازی‌ها جشنی در سراسر کشور، مراکز استانی و شهرستان‌ها برگزار شود تا همه مردم ایران در این پیروزی و حس خوب حاضر باشند.

شریفی در مورد نحوه بلیت‌فروشی دیدار ایران و عراق با توجه به مباحثی که درخصوص صدور مجوز حضور ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی مطرح شده است، گفت: این موضوع روال خودش را طی می‌کند. بلافاصله پس از قطعی شدن جمع‌بندی‌ها و اعلام آن‌ها از طریق مراجع ذی‌صلاح اطلاع رسانی کافی و لازم خواهد شد.

وی درمورد اینکه آیا حضور تماشاگران قطعی است، توضیح داد: منتظر ابلاغ رسمی هستیم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. فدراسیون فوتبال قبل از این هم آمادگی خودش را اعلام کرده و می‌خواهد جشن صعود را با حضور تماشاگران برگزار کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی