تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

سرپرست تیم‌ملی بانوان به کرونا مبتلا شد

پیش از دیدار حساس تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان برابر چین تایپه، خبر می‌رسد که سرپرست تیم ملی به ویروس کرونا مبتلا شده و به قرنطینه رفته است.

کد خبر: ۱۱۹۸۹۶
۱۴:۳۲ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۰

سرپرست تیم‌ملی بانوان

دیدارنیوز: فاطمه علیپور سرپرست تیم ملی فوتبال بانوان در هند به ویروس کرونا مبتلا شد.

به دلیل اینکه تیم ملی بانوان ایران با یک پرواز اختصاصی راهی هند شد، برخلاف سایر تیم ها، هیچ یک از اعضای تیم ملی بانوان ایران کرونا نگرفته بودند که این موضوع جالبی محسوب می‌شد چرا که حتی میزبان این بازی‌ها هم به دلیل ابتلای تعداد زیادی از اعضایش، از دور مسابقات کنار رفته است.

با این حال با گذشت مدتی از حضور تیم ملی بانوان، به گفته یکی از مسئولان AFC، فاطمه علیپور که به عنوان سرپرست خارج از اردو زیاد تردد داشته و در جلسه‌های هماهنگی قبل از بازی شرکت کرده است، به ویروس کرونا مبتلا شد.

علیپور به گفته این مسئول از سایر اعضای تیم ملی بانوان جدا و در جایی دور قرنطینه شده تا تست کرونایش منفی شود.

تیم ملی بانوان باید در دومین دیدار خود در چارچوب جام ملت‌های بانوان (دیدار با هند به دلیل کنار رفتن این تیم از دور رقابت‌ها از جدول مسابقات حذف شده است) به مصاف چین تایپه برود و دختران ایران امیدوار هستند تاریخ‌سازی کرده و از گروه خود صعود کنند.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی