تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

کنایه باشگاه استقلال به سازمان لیگ!

باشگاه استقلال به دلیل کمبود بازیکن در تمرین امروز به سازمان لیگ فوتبال ایران کنایه زد و نوشت: بازیکنان می‌گفتند که برای بازی با هوادار، باید چندتن از اعضای کادرفنی دوباره به عنوان بازیکن به میدان بروند!

کد خبر: ۱۱۹۷۷۵
۱۵:۴۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

سازمان لیگ

دیدارنیوز: رسانه رسمی باشگاه استقلال اعلام کرد با شرایط پیش آمده در تمرینات، باید با حضور کادرفنی برابر هوادار در هفته شانزدهم لیگ برتر به میدان بروند.

رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: «تیم فوتبال استقلال امروز (یکشنبه) یک جلسه تمرینی را در مجموعه ورزشی آرارات با حضور ۱۰ بازیکن و ۳ دروازه‌بان پشت سر گذاشت.

در بخش‌هایی از این تمرین، به دلیل کمبود بازیکن، دروازه‌بانان استقلال هم پا به توپ شدند و در فوتبال در زمین کوچک، بازی کردند. این موضوع دست مایه طنز در میان حاضرین در تمرین امروز شده بود و بازیکنان می‌گفتند که برای بازی با هوادار، باید چندتن از اعضای کادرفنی دوباره به عنوان بازیکن به میدان بروند».

به دلیل کرونایی شدن تعداد زیادی از بازیکنان استقلال، تمرینات این تیم با نفرات کم پیگیری می‌شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی