تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم

همزمان با برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) به مولفان، مترجمان، مصححان، محققان، ویراستاران و تصویرگران تخصیص پیدا کرد.

کد خبر: ۱۱۹۶۸۵
۰۹:۴۸ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

تخصیص بن اعتباری خرید کتاب به اهل قلم

دیدارنیوز ـ به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، در راستای تکریم اهل قلم و به مناسبت فرارسیدن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، خانه کتاب و ادبیات ایران با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پدیدآورندگان عضو سامانه اهل قلم از قبیل مولف، مترجم، مصحح، محقق و همچنین افرادی که نقشی در تولید اثر داشته‌اند از جمله ویراستار و تصویرگر، اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) در نظر گرفته است.

در این دوره از نمایشگاه مجازی کتاب تهران به هفت‌هزار و ۴۷۲ نفر از اهالی قلم مبالغی بین یک میلیون و پانصدهزار ریال تا چهار میلیون ریال اعتبار خرید کتاب اختصاص یافته است. اعتبار خرید کتاب (بن کتاب) بر پایه اطلاعات ثبت‌شده در سامانه اهل قلم و آیین‌نامۀ اجرایی منتشرشده در آن سامانه (آیین‌نامه بن ۱۴۰۰) به اهالی قلم اختصاص پیدا کرده است.

همچنین پیامکی از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران به اهالی قلم واجد شرایط ارسال شده است که می‌توانند با اعتبار تخصیص‌یافته در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نسبت به خرید کتاب اقدام کنند.

بن خرید کتاب در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت اعتبار خرید به کد ملی افراد اختصاص یافته و این اعتبار فقط در زمان نمایشگاه (از سوم تا دهم بهمن ماه) در سامانه خرید کتاب به نشانی ketab.ir قابل استفاده است و بعد از پایان یافتن زمان نمایشگاه اعتبار نخواهد داشت؛ بنابراین بن کتاب به صورت صدور یا شارژ کارت بانکی نخواهد بود.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز شده و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی