تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
روانچی خبر داد:

بازگشت حق رای ایران در سازمان ملل

روانچی، سفیر و نماینده ایران در سازمان ملل تایید کرد که بدهی معوقه ایران به سازمان ملل پرداخت شده و به محض وصول در نیویورک؛ حق رای کشورمان باید طبیعتا در آغاز هفته [دوشنبه] بازگردد.

کد خبر: ۱۱۹۶۷۶
۰۹:۰۱ - ۰۳ بهمن ۱۴۰۰

ایران کره جنوبی

دیدارنیوز: کره جنوبی ۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران را به عنوان بدهی حق عضویت معوقه تهران به سازمان ملل پرداخت کرده است.

مجید تخت روانچی، سفیر و نماینده جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل تایید کرد که بدهی معوقه ایران به سازمان ملل پرداخت شده است و به محض وصول در نیویورک؛ حق رای کشورمان باید طبیعتا در آغاز هفته [دوشنبه]بازگردد.

وزارت اقتصاد و دارایی کره جنوبی اعلام کرده که این کشور ۱۸ میلیون دلار از دارایی‌های بلوکه شده ایران را به عنوان بدهی حق عضویت معوقه تهران به سازمان ملل پرداخت کرده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سازمان ملل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی