تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پرسپولیس ۱ ـ فولاد صفر؛ به سوی صدر با عبدی!

پس از خلق شگفتی در کرمان و پیروزی مس رفسنجان بر سپاهان، در ورزشگاه آزادی پرسپولیس میزبان فولاد در هفته شانزدهم لیگ برتر است.

کد خبر: ۱۱۹۶۶۳
۱۸:۱۸ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ ـ فولاد صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در یکی از دیدارهای مهم هفته شانزدهم لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند. برخورد جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی دو همبازی قدیمی در تیم ملی و با ارائه دو سبک مختلف مربیگری، قطعا از نقاط عطف این بازی است در حالی که همچنان امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه فراهم نشده است.

ترکیب دو تیم به هنگام ورود به زمین به این شرح است:

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، منوچهر صفروف، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی

ترکیب فولاد: علی غلام زاده، مهران موسوی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا

بازی با سوت احمد اکرمی داور وسط آغاز شد و بر خلاف انتظار این فولادی‌ها بودند که در دقایق اولیه بیشتر حمله کردند.

دقایق حساس:

دقیقه 6: ارسال وحید حیدریه از سمت چپ با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد که لک توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 9: فرار نجاریان روی پاس لوسیانو پریرا با ارسال خوب او ختم شد و در حالی که می‌رفت عباسی دروازه را باز کند، ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: عباسی دو بازیکن پرسپولیس را در محوطه جریمه فریب داد و در حالی که می‌توانست ضربه را بزند، توپ را برای پاتوسی فرستاد که توپ از روی سر او رد شد.

دقیقه 18: پرسپولیس در یک ضد حمله با چهار بازیکن به سوی دروازه فولاد حمله برد و در حالی چهار مهاجم در آستانه دروازه بودند توپ زیر پای عبدی گیر کرد و به اوت رفت. 

دقیقه 23: پرسپولیس بعد از تحمل فشاری که فولاد در 20 دقیقه اولیه آورد موفق شد حریف را عقب براند. یک شوت خطرناک از کامیابی‌نیا از نزدیک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: ارسال مهدی ترابی از روی ضربه ایستگاهی به تیرک افقی دروازه فولاد برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.
دقیقه 38: پاس عبدی، پهلوان را در موقعیت تک به تک قرار داد اما پیش از زدن ضربه توسط او، مدافع فولاد توپ را راهی کرنر کرد.

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ ـ فولاد صفر

نیمه دوم

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 49 بازی، ضد حمله بازیکنان پرسپولیس با پاس مهدی ترابی به وحید امیری همراه شد که مدافع فولاد روی توپ اثر گذاشت اما این اثر توپ را به عبدی رساند و او به شکل سرضرب دروازه را گشود و تیمش را پیش انداخت.

دقیقه 53: شوت مهدی عبدی از زاویه بسته با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه 65: شوت پاتوسی از پشت محوطه را حامد لک گرفت.

دقیقه 81: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 85: توپگیری کمال، باعث شد تا توپ به ترابی برسد و در حالی که به نظر می‌رسد به عبدی پاس بدهد خودش ضربه را زد که از بالای دروازه توپ به بیرون رفت.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی