تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت شد

مجید هنرجو ۲۶ رای کسب کرد، رضا شجیع صاحب ۲۴ رای شد و سارا فرشتیان ۳ رای و حسین خیری‌نیا نیز دو رای کسب کرد تا انتخابات با حضور هنرجو و شجیع به دور دوم کشیده شود.

کد خبر: ۱۱۹۶۱۲
۱۲:۵۸ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

هنرجو

دیدارنیوز: مجید هنرجو به عنوان رئیس جدید فدراسیون اسکیت انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون اسکیت به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار و با حضور کیکاووس سعیدی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برگزار شد.

قدرت جمشیدیان، حسین خیری نیا فیروزجاه، رضا شجیع، محمد عجم خراسانی نقندر، محمود علیزاده، سارا فرشتیان، فریبا مددی، علیرضا نصیری و مجید هنرجو کاندیدا‌های ریاست فدراسیون اسکیت بودند که قدرت جمشیدیان، علیرضا نصیری و فریبا مددی به نفع هنرجو انصراف داد. محمود علیزاده در مجمع شرکت نکرد.

پس از رای‌گیری، مجید هنرجو ۲۶ رای کسب کرد، رضا شجیع صاحب ۲۴ رای شد و سارا فرشتیان ۳ رای و حسین خیری‌نیا نیز دو رای کسب کرد تا انتخابات با حضور هنرجو و شجیع به دور دوم کشیده شود.

در دور دوم، مجید هنرجو با ۳۰ رای به عنوان رئیس فدراسیون اسکیت انتخاب شد. رضا شجیع هم ۲۵ رای کسب کرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اسکیت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی