تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
حجت کریمی:

برخی از قرارداد‌ها در «استقلال» کیلویی بسته شده است!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با انتقاد از برخی قراردادها در این باشگاه تهرانی اعلام کرد وزیر ورزش قبلی باید این اتفاقات را پیگیری می‌کرد.

کد خبر: ۱۱۹۵۸۳
۱۱:۰۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۰

حجت کریمی

دیدارنیوز: عضو هیئت مدیره استقلال گفت: زمانی که ما آمدیم مشکلات بسیار زیادی وجود داشت؛ بدهی‌های انباشته از گذشته که باعث شد ما کمی دچار مشکل شویم.

حجت کریمی عضو هیئت مدیره استقلال در گفتگویی در خصوص قهرمانی استقلال در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت:

*خدا را شکر که استقلال بعد از چند سال توانست یک رتبه بسیار خوب را در جدل رده بندی لیگ به دست آورد، اما فکر می‌کنم این تازه ابتدای راه است و اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاده یک نیم فصل دیگر باقی مانده و تیم مدیریتی بازیکنان و کادر فنی باید با همین روند کارشان را دنبال کنند تا انشاا... دل هواداران در پایان فصل شاد شود.

*زمانی که ما آمدیم مشکلات بسیار زیادی وجود داشت بدهی‌های انباشته از گذشته که باعث شد ما کمی دچار مشکل شویم نمی‌دانم چرا مدیران قبلی پیش خودشان فکر نمی‌کردند که با این نحوه قرارداد بستن بعدی‌ها به مشکل خواهند خورد. قرارداد‌هایی بسته شده که مشکلات امروز باشگاه از تبعات همین قرارداد‌ها است که امروزه گریبان ما را گرفته است. شاید باورتان نشود برخی از قرارداد‌ها کیلویی بسته شده است البته من منظورم دوره قبل از ما نبوده و از حرف‌های بنده بد برداشت نشود.

*کسانی که باعث این اتفاق شدند راحت و آزاد درحال زندگی هستند و کسی هم با آن‌ها کاری ندارد؛ به نظرم باید وزیر قبلی این مسایل را پیگیری می‌کرد و باعث نمی‌شد که تبعات آن سجادی و مدیران جدید را بگیرد همیشه دنبال این هستیم که در دقیقه نود کار‌ها را پیش ببریم، اما این بار این اتفاق نیفتاد.

*در خصوص اینکه بازی این تیم مقابل پیکان و هوادار به تعویق افتاده است، باید بگویم ما خودمان دوست داشتیم که این دیدار برگزار شود، اما به دلیل اینکه بازیکنان به ویروس کرونا مبتلا شده بودند نتوانستیم مقابل این تیم بازی کنیم.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی