تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

۹ سال حبس برای ستاره سرشناس برزیلی به جرم تجاوز

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید به دلیل نقش داشتن در یک تجاوز جنسی خشونت‌آمیز به ۹ سال زندان محکوم شد.

کد خبر: ۱۱۹۴۸۸
۰۹:۲۸ - ۳۰ دی ۱۴۰۰

۹ سال حبس برای ستاره سرشناس برزیلی به جرم تجاوز

دیدارنیوز ـ روبینیو ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه‌های منچسترسیتی، رئال مادرید و آث میلان به جرم دست داشتن در تجاوز به یک زن ۲۲ ساله آلبانیایی در سال ۲۰۱۳ در یک کلوب شبانه در شهر میلان، از سوی دادگاه عالی ایتالیا به ۹ سال حبس محکوم شد.

البته این حکم سال ۲۰۱۷ صادر شده بود، اما روبینیو با اعتراض به حکم صادره درخواست تجدید نظر کرده بود که دادگاه عالی ایتالیا پس از یک فرآیند طولانی مدت فرجام خواهی روبینیو را رد و حکم صادر شده را تایید کرد.

این فوتبالیست سابق حق تجدید نظرخواهی دیگری ندارد و آخرین حکم دادگاه رم قطعی است و با این حال، باید دید که آیا او حکم خود را در زندان برزیل سپری می‌کند یا ایتالیا.

روبینیو، ۳۷ ساله، تا سال ۲۰۲۰، سه سال پس از صدور حکم اولیه و هفت سال پس از وقوع جنایت، همچنان فوتبال حرفه‌ای را دنبال می‌کرد.

اکنون دادگاهی در رم بار دیگر حکم اصلی را تایید کرده و علاوه بر این روبینیو باید ۶۰ هزار یورو غرامت هم به قربانی بپردازد که بخشی از حکم سال ۲۰۱۷ نیز بوده است.

بر اساس قانون اساسی برزیل استرداد مجرمان برزیلی به دیگر کشور‌ها ممنوع است بنابراین این دادگاه خواستار اجرای این حکم در برزیل شد و روبینیو باید دوران حبس را در زندان‌های کشورش سپری کند.

برچسب ها: فوتبال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی