تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

درخواست هزاران نفر از کارکنان وزارت میراث فرهنگی برای اصلاح حقوق

جمعی از کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با راه‌اندازی کارزاری خواستار اصلاح حقوق و مزایای کارکنان این وزارتخانه شدند.

کد خبر: ۱۱۹۴۷۳
۱۶:۴۰ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

 

درخواست هزاران نفر از کارکنان وزارت میراث فرهنگی برای اصلاح حقوق

 

دیدارنیوز:  جمعی از کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با راه‌اندازی کارزاری خواستار اصلاح حقوق و مزایای کارکنان این وزارتخانه شدند.

در متن این کارزار که خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نوشته شده و بیش از ۵ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند، آمده است:

«همان گونه که استحضار دارید اشل حقوقی وزارت فعلی (سازمان قبلی) در تمامی سه حوزه در مقایسه با سایر وزارتخانه‌های مستقر در دولت محترم بسیار پایین بوده و در شرایط سخت تورمی حال حاضر که گرانی و هزینه‌های جانبی تأمین معاش و اداره زندگی امان کارکنان سایر دستگاه‌های دولتی را بریده، تیر خلاصی بر پیشانی خادمان بی‌ادعای میراث فرهنگی نشانده؛ چراکه تأمین زندگی یک خانواده ۴ یا ۶ نفره با حقوقی معادل متوسط ۵میلیون تومان، آن هم بدون هیچ‌گونه مزایا و بهره‌مندی مانند اضافه‌کاری، رفاهیات، حق مأموریت، سختی کار و... که می‌توانست حقوق ناچیزمان را اندکی ترمیم نموده و التیامی بر زخم نداریمان باشد؛ لذا از آن مقام عالی عاجزانه استدعا داریم در راستای تقویت انگیزه کارکنان در انجام امور محوله اداری همچون همیشه و کمک به تأمین هزینه‌های سرسام‌آور زندگی امروزی و حفظ بنیان خانواده و ترغیب و تشویق کارکنان به انجام وظایف محوله در سایه تکریم اربابان رجوع و تقویت سلامت اداری ایشان، دستورات لازم جهت پیگیری موضوع یکسان‌سازی قراردادها، افزایش و همسان‌سازی حقوق و پرداخت مزایای کارکنان وزارتخانه تحت امرتان را مبذول فرمایید.

اینجانبان امضاکنندگان ذیل، کارکنان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قبلاً از حسن نظر و عنایت ویژه حضرت‌عالی به خدمت‌گذاران دغدغه‌مند وزارت تحت امرتان کمال سپاس و قدردانی را دارد.»

این کارزار تا تاریخ ۲۴ بهمن در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/۲۲۷۸۹) در حال جمع‌آوری امضاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی