تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
با اشاره به سفر رییس جمهوی کشورمان به مسکو؛

بهاروند: دیپلماسی ایران راهش را پیدا می‌کند

محسن بهاروند، سفیر ایران در لندن در صفحه اجتماعی خود نوشت: در طول بیش از دو قرن روابط جدی دیپلماتیک با غربی‌ها رفتار آن‌ها همواره توام با دخالت، زورگویی، تحمیل، تحریم و شرط و شروط تحقیرکننده بود. دیپلماسی ایران به تدریج در حال شکل گیری است و راه خود را پیدا می‌کند.

کد خبر: ۱۱۹۴۶۷
۱۵:۴۳ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

دیپلماسی ایران

دیدارنیوز: سفیر ایران در لندن با اشاره به سفر رییس جمهوی کشورمان به مسکو گفت: ایران با هر کشوری که با او با زبان احترام سخن بگوید، به حاکمیت ملی او احترام بگذارد و هدف آن تعامل بر اساس منافع مشترک، روابط دوستانه و همکاری‌های متقابل باشد، روابطش را تقویت می‌کند.

محسن بهاروند در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از پرچم ایران و روسیه نوشت: ایران مانند هر کشوری روابط خود را با کشور‌هایی تقویت می‌کند که با زبان احترام با او سخن بگویند، به حاکمیت ملی او احترام بگذارند و هدف آنان تعامل بر اساس منافع مشترک، روابط دوستانه و همکاری‌های متقابل باشد.

وی ادامه داد: کشور ما، چون نگینی درخشان در غرب آسیا در شکل گیری توازن نظام جدید بین الملل نقش موثری دارد. در طول بیش از دو قرن روابط جدی دیپلماتیک با غربی‌ها رفتار آن‌ها همواره توام با دخالت، زورگویی، تحمیل، تحریم و شرط و شروط تحقیرکننده بود. دیپلماسی ایران به تدریج در حال شکل گیری است و راه خود را پیدا می‌کند.

شایان ذکر است، ابراهیم رییسی رییس جمهوری کشورمان روز چهارشنبه به دعوت روسیه راهی این کشور شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی