تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
موسسه گالوپ خبر داد؛

محبوبیت «بایدن» به ۴۹ درصد رسید

موسسه گالوپ در ۱۳ موقعیت مختلف اقدام به نظرسنجی درباره محبوبیت بایدن طی یک سال گذشته کرده است که میانگین این نظرسنجی‌ها به ۴۸.۹ درصد رسیده است.

کد خبر: ۱۱۹۴۱۹
۱۲:۳۹ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

آمریکا

دیدارنیوز: تازه‌ترین برآورد موسسه گالوپ نشان می‌دهد میزان رضایت آمریکایی‌ها از عملکرد جو بایدن در نخستین سال ریاست جمهوری اش به حدود ۴۹ درصد رسیده است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، جدیدترین برآورد گالوپ حاکی است رضایت شهروندان آمریکایی از عملکرد جو بایدن در نخستین سال ریاست جمهوری به ۴۸.۹ درصد رسیده است که این رقم کمتر از بسیاری از روسای جمهور قبلی آمریکا بوده، ولی بیشتر از رضایت آمریکایی‌ها از عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین ایالات متحده بوده است.

در حالی که میزان رضایت آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن در ژانویه ۲۰۲۱ به بیش از ۵۷ درصد رسیده و این رقم طی ژانویه تا اوایل اوت بین ۵۷ تا ۴۹ درصد بوده است، ولی تا پایان اوت، خروج جنجالی و عجولانه نیرو‌های آمریکایی از افغانستان و حمله تروریستی به فرودگاه کابل که منجر به کشته شدن حداقل ۱۳ نظامی آمریکایی شد، موجب افت شدید رضایت آمریکایی‌ها از بایدن شد و میزان محبوبیت وی به کمتر از ۴۳ درصد رسید.

این رقم طی ماه‌های اکتبر تا دسامبر نیز بین ۴۲ و ۴۳ درصد بوده است. افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا و رشد فزاینده نرخ تورم تاثیر زیادی بر افت شدید محبوبیت بایدن داشته است.

در ژانویه ۲۰۲۲ میلادی نیز تنها ۴۰ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن ابراز رضایت کرده‌اند که این پایین‌ترین رقم در نظرسنجی‌های گالوپ در یک سال ریاست جمهوری وی به شمار می‌رود.

در تاریخ معاصر آمریکا تنها میزان رضایت آمریکایی‌ها از ترامپ در نخستین سال ریاست جمهوری اش به کمتر از سطح بایدن رسیده و حدود ۳۸ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد رئیس چمهور پیشین آمریکا رضایت داشتند.

منبع: تسنیم
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی