تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید:

روسیه ممکن است هر لحظه به اوکراین حمله کند

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت: نظر ما این است که این وضعیت بسیار خطرناکی است. ما اکنون در مرحله‌ای هستیم که هر لحظه‌ ممکن است روسیه به اوکراین حمله کند.

کد خبر: ۱۱۹۳۸۵
۱۰:۲۸ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

روسیه

دیدارنیوز: سخنگوی کاخ سفید با طرح این ادعا که روسیه ممکن است "هر لحظه‌" به اوکراین حمله کند، بر فوریت این تهدید در صورتی که مسکو تصمیم به حمله بگیرد، تاکید کرد.

به نقل از پایگاه خبری هیل، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: نظر ما این است که این وضعیت بسیار خطرناکی است. ما اکنون در مرحله‌ای هستیم که هر لحظه‌ای ممکن است روسیه به اوکراین حمله کند.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا قرار است جمعه با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در ژنو ملاقات کند و بحث بر سر اقدامات روسیه در نزدیکی مرز اوکراین و درخواست‌های امنیتی آن در کانون توجه قرار دارد.

این نشست به دنبال رایزنی‌های دیپلماتیک اخیر میان مقام‌های آمریکایی و روسی و ناتو در اروپا انجام می‌شود. بلینکن و لاوروف سه‌شنبه گفت‌وگوی تلفنی داشتند و درباره این نشست توافق کردند.

جن ساکی گفت، بلینکن در نظر دارد تا روس‌ها را به تنش‌زدایی و ورود به مسیر دیپلماسی مدنظر آمریکا و متحدانش ترغیب کند. او بار دیگر گفت که اگر روسیه تصمیم به حمله به اوکراین بگیرد، با تبعات اقتصادی چشمگیری مواجه می‌شود.

سخنگوی کاخ سفید افزود: این به روس‌ها بستگی دارد که تصمیم بگیرند کدام مسیر را انتخاب کنند و اگر آن‌ها مسیر دیپلماتیک را در پیش نگیرند، با تبعاتی جدی مواجه می‌شوند.

با این حال جن ساکی گزارش‌ها مبنی بر اینکه قطع دسترسی روسیه به سیستم بانکداری جهانی سوئیفت صحت ندارد، رد کرد. او گفت: به اعتقاد ما، همه گزینه‌ها روی میز است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جن ساکی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کرامت سلیمی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
1
0
مگر نمی گفتند سلاح هسته ای یک سلاح بازدارنده است و مانع از جنگ بین کشورهای دارنده ان می شود .

هم روسیه و هم اوکراین مدعی داشتن چنین سلاحی هستند. پس جرا این سلاح نمی تواند مانع از بروز جنگ احتمالی بین این دو کشور شود. و مدام روسیه اوکراین را تهدید می کند و اوکراین هم نمی تواند با تهدید هسته ای روسیه را سر جایش بنشاند.

نتیجه ای که از این بحران می گیریم این است که سلاح هسته ای یک خالی بندیست و مطلقا وجود خارجی ندارد. و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها(برده ها) عنوان می شود.

تا چنین دروغهایی در باورهاست اوضاع دنیا در هم بر هم خواهد بود و جنگها همچنان رخ خواهند داد و دنیا هیچگاه روی ارامش را به خود نخواهد دید.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی