تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

دلیل گران‌فروشی ایرلاین‌ها از نگاه نماینده مجلس

صدیف بدری درباره گران‌فروشی ایرلاین‌ها گفت: افزایش قیمت‌ها از سوی ایرلاین‌ها تخلف است و حتما باید تعیین قیمت صورت گرفته و بر روی اجرای دقیق آن نظارت شود.

کد خبر: ۱۱۹۳۷۵
۰۹:۳۲ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

گران‌فروشی

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بر اساس قانون، وزارت راه و شهرسازی باید قیمت بلیت هواپیما را تعیین کند، ولی اکنون این ضعف را در نظارت وزارت راه و شهرسازی می‌بینیم.

صدیف بدری، با اشاره به گران فروشی ایرلاین ها، بیان کرد: کمیسیون عمران در خصوص گران فروشی بلیت هواپیما به سازمان هواپیمایی و وزارت راه شهرسازی تذکرات متعددی داده است. براساس اساسنامه سازمان هواپیمایی کشور وزارت راه و شهرسازی باید تعیین قیمت انجام دهد، اما بر اساس احکامی در قانون پنجم توسعه قیمت‌ها به صورت شناور تعیین می‌شد.

وی در ادامه اظهار کرد:، اما زمانی که زمان برنامه پنجم توسعه به پایان رسید و در برنامه ششم توسعه نیز در این زمینه حکمی نیامده است، باید بر اساس اساسنامه سازمان هواپیمایی کشور، قیمت گذاری انجام شود و وزارت راه و شهرسازی قیمت گذاری را انجام دهد. مقرر شده وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشور گزارش مبسوطی در این زمینه هفته آینده به کمیسیون ارائه کنند تا مشخص گردد چه اقداماتی برای کنترل قیمت بلیت‌ها و جلوگیری از گران فروشی ایرلاین‌ها انجام داده اند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما ضعف را در نظارت وزارت راه و شهرسازی می‌بینیم. افزایش قیمت‌ها از سوی ایرلاین‌ها تخلف است و حتما باید تعیین قیمت صورت گرفته و بر روی اجرای دقیق آن نظارت شود.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بلیت هواپیما
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی