تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
محمدیاری:

شرایط حضوری‌شدن دانشگاه‌ها فراهم نیست

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره بازگشایی مراکز آموزشی اظهار داشت: اگرچه آموزش از راه دور جای حضور فیزیکی دانشجویان را نمی‌گیرد، اما ناچاریم که از این حداقل‌ها استفاده کنیم. فکر می‌کنم که الان شرایط و بستر برای اینکه آموزش دانشجویان حضوری شود، وجود ندارد و باید یک مدت دیگر تحمل کنیم.

کد خبر: ۱۱۹۳۶۳
۰۸:۳۰ - ۲۹ دی ۱۴۰۰

حضوری‌شدن دانشگاه‌ها

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: فکر می‌کنم که الان شرایط و بستر برای اینکه آموزش دانشجویان حضوری شود، وجود ندارد و باید یک مدت دیگر تحمل کنیم.

حسن محمدیاری، در رابطه با اظهار نظر‌های متفاوت و متناقص درباره بازگشایی مراکز آموزشی به خصوص دانشگاه‌ها بیان کرد: آنچه که مراجعه کنندگان به بنده نگران حضوری شدن کلاس‌های درس هستند این است که اگر خدای نکرده واکسیناسیون به صورت کامل و جامع انجام نشده باشد، این تجمع و حضور فیزیکی دانشجویان و دانش آموزان می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند.

وی با بیان اینکه این موضوع دغدغه مردم است، خاطرنشان کرد: بخش عمده‌ای از خانواده‌ها نیز مخالف برگزاری حضوری کلاس‌های درس هستند، اما ما تابع هر تصمیمی هستیم که ستاد ملی کرونا بگیرد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه در رابطه با تاثیرات مثبت و منفی آموزش از راه دور بر جامعه دانشگاهی و دانشجویی عنوان کرد: باید به حداقل‌ها قانع باشیم؛ اگرچه آموزش از راه دور جای حضور فیزیکی دانشجویان را نمی‌گیرد، اما ناچاریم که از این حداقل‌ها استفاده کنیم.

محمدیاری افزود: فکر می‌کنم که الان شرایط و بستر برای اینکه آموزش دانشجویان حضوری شود، وجود ندارد و باید یک مدت دیگر تحمل کنیم.

وی با تاکید بر تمهیدات لازم برای حفظ سلامت دانشجویان تاکید کرد: قطعا بحث واکسیناسیون و یادآوری آن بسیار مهم است که اگر به صورت کامل انجام شود می‌تواند کمک کننده باشد.

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: تا الان خدارا شکر گام‌های موثری در حوزه واکسیناسیون برداشته شد که امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دانشگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی