تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جایزه برای نواختن سازی که تا به حال ندیده‌اید

محسن شریفیان، موزیسین شناخته‌شده و نوازنده نی‌انبان ایرانی از برگزاری اولین دوره جوایز لیانیک (نی‌انبان الکترونیک) در زمستان ۱۴۰۰ خبر داد.

کد خبر: ۱۱۹۱۷۱
۱۳:۲۴ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

 سازی که تا به حال ندیده‌اید

دیدارنیوز ـ محسن شریفیان، آهنگساز بوشهری ۳۰ دی‌ماه سال گذشته برای نخستین بار از نی‌انبان الکترونیک ایرانی با نام لیانیک که حاصل پژوهش و همکاری‌اش با یک تیم مهندسی بود، رونمایی کرد.

او اکنون بر آن شده است تا پس از گذشت یک سال از راه‌اندازی خط تولید این ساز و با توجه به استقبال علاقه‌مندان از نوا‌ها و آوا‌های جنوبی از لیانیک (نی‌انبان الکترونیک) به منظور ارتقای کیفی نحوه نوازندگی با این ساز و ترغیب هنرمندان و هنرجویان برای اشتراک تجربیات و پرورش استعداد‌ها و توانایی‌هایشان، اولین رویداد «جوایز لیانیک» را برگزار کند.

سازی که تا به حال ندیده‌اید

این پژوهشگر موسیقایی، نوآوری و ایده‌پردازی در آهنگسازی، اجرا، تلفیق و حفظ موسیقی بومی را از دستاورد‌های این رویداد هنری برشمرده است. علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت، می‌توانند آثار خود را به صورت یک ویدئوی یک دقیقه‌ای از ۳۰ دی تا ۱۰ بهمن برای صفحه اینستاگرام لیانیک ارسال کنند.

آثار ارسالی توسط هیئت‌داوران متشکل از محسن حیدریه، قاسم احمدی‌زاده (خارگی)، اصغر جاشویی، ایمان سیاه‌پوشان و بابک شهرکی و در بخش جوان توسط ساناز یوسفی، لیانا شریفیان، مجتبی شکوهی، رسول نصیری و بردیا بهرام‌نژاد داوری و سپس با توجه به رأی بازدیدکنندگان انتخاب خواهند شد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: موسیقی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی