تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور اعلام کرد

۳۰ دی ماه؛ آخرین مهلت بخشودگی جریمه محدودیت‌های کرونایی

سرهنگ محمد حسین ابراهیم پور، رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور با اشاره به اینکه مالکان وسایل نقلیه برای رسیدگی به تخلفات محدودیت‌های کرونایی می‌توانند با ارائه مدارک مثبته به محل‌های تعیین شده مراجعه و نسبت به حذف آن اقدام کنند، گفت: ۳۰ دی ماه آخرین مهلت بخشودگی مبالغ جریمه مازاد بر اصل جرایم رانندگی است.

کد خبر: ۱۱۹۱۵۲
۱۲:۲۹ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

آخرین مهلت بخشودگی مبالغ جریمه مازاد بر اصل جرایم رانندگی

دیدارنیوز ـ به گزارش پلیس راهور، سرهنگ محمد حسین ابراهیم پور در تشریح این خبر، اظهار داشت: مالکان وسایل نقلیه برای رسیدگی به تخلفات محدودیت‌های کرونایی با ارائه مدارک مثبت می‌توانند به واحد‌های رسیدگی به تخلفات رانندگی، دفاتر پلیس +۱۰ و پلیس راهور استان‌های سراسر کشور مراجعه نموده تا ضمن بررسی مدارک و در صورت تایید نسبت به حذف آن اقدام نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مالکان وسایل نقلیه می‌توانند با توجه به یکی از بند‌های ذیل با در دست داشتن مدارک و مراجعه به دفاتر اعلام شده نسبت به حذف تخلفات محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در ایام کرونا اقدام کنند.

الف) وسایل نقلیه‌ای که دارای مجوز تردد از فرمانداری‌ها هستند.

ب) افرادی که جهت مداوا به مرکز درمان مراجعت داشتند.

ج) افرادی که به دلیل ضرورت و تعیین وقت به مراجع قضایی مراجعت داشتند.

د) کادر درمان اعم از پزشکان، پرستاران که در مراکز درمانی فعالیت می‌نمایند.

ه) کارکنان دستگا‌های دولتی و شرکت‌ها و نهاد‌های غیر دولتی که محل سکونت با محل کارشان در یک منطقه قرار ندارد.

سرهنگ ابراهیم پور بیان داشت: ۳۰ دی ماه آخرین مهلت بخشودگی مبالغ جریمه مازاد بر اصل جرایم رانندگی است و این فرصت قابل تمدید نخواهد بود و از اول بهمن ماه سال جاری جرایم معوق رانندگی به اصل خود برمی گردد.

وی اظهار داشت: مالکان وسایل نقلیه از این فرصت باقی مانده استفاده نموده و نسبت پرداخت دیون معوقه دولتی اقدام کنند و پرداخت جرائم رانندگی را به روز آخر موکول نکنند تا با مشکل مواجه نشوند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی