تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
توسط هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد

نجات جان ۷ نفر گرفتار در برف و کولاک چرام

سید امان‌اله جهان‌ بین، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان ۷نفر گرفتار شده در برف و کولاک منطقه طسوج چرام توسط امدادگران هلال احمر استان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۹۱۳۰
۱۱:۰۳ - ۲۷ دی ۱۴۰۰

نجات جان ۷ نفر گرفتار در برف و کولاک

دیدارنیوز ـ سید امان‌اله جهان‌ بین افزود: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید تقی نژاد «جخونه» جمعیت هلال احمر شهرستان چرام، بعد از ۲۴ ساعت تلاش جهت امدادرسانی و رهاسازی ۳۵ خودرو برفگیر شده در برف کولاک اخیر، جان هفت نفر را در منطقه طسوج چرام نجات دادند.

وی اظهارکرد: عصر روز یکشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه طی تماس تلفنی از سوی حراست فرمانداری شهرستان چرام مبنی بر گرفتار شدن ۷ نفر (بهورز شبکه بهداشت منطقه طسوج و جمعی از همراهان ایشان) در منطقه کوهستانی و سردسیری طسوج (گردنه‌های مله دولگهکی) به علت برف و کولاک شدید، بلافاصله امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده شهید تقی نژاد (جخونه) که در نزدیکترین مکان به محل بودند، به محل اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از چهار ساعت و ۳۰ دقیقه تلاش و انجام عملیات جستجو، به افراد گرفتار شده رسیدند و بعداز تلاش فراوان برای رهاسازی وسیله نقلیه آن‌ها که میسر نبود به وسیله آمبولانس امداد و نجات این افراد را به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای «جخونه» جهت اسکان منتقل و دو بسته ۷۲ ساعت نیز در اختیار آن‌ها قرار داده شد، که به حول و قوه الهی همگی در سلامت کامل به سر می‌برند، این عملیات ساعت ۲۲ شب خاتمه یافت.

جهانبین بیان کرد: این عملیات طاقت فرسا بعد از تلاش جهادی و فداکارانه ۲۴ ساعته امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید تقی نژاد منطقه «جخونه» در رها سازی و امدادرسانی ۳۵ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک روز گذشته در منطقه «کنکنک و وهری» سادات امامزاده علی علیه السلام بود که قابل تقدیر و تحسین است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بارش برف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی