تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

برنامه انگلیس برای تزریق دُز یادآور واکسن کرونا به نوجوانان

مقامات بهداشتی انگلیس اعلام کردند که از روز دوشنبه تمامی نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در این کشور مشمول تزریق دز یادآور واکسن کرونا خواهند شد.

کد خبر: ۱۱۹۰۷۹
۱۵:۵۸ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

تزریق دُز یادآور واکسن کرونا به نوجوانان

دیدارنیوز ـ تا به حال تنها نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در انگلیس که در معرض خطر بیشترِ ابتلا و درگیری با نوع شدید کووید۱۹ بوده اند، می‌توانستند دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کنند.

همچنین ساجد جاوید، وزیر بهداشت انگلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که بیش از چهار نفر از هر پنج بزرگسال در انگلیس دز یادآور واکسن کرونا را دریافت کرده اند که این امر به حفاظت از آن‌ها در برابر ابتلا به نوع شدید کووید۱۹ کمک می‌کند.

این مقام بهداشتی انگلیس در ادامه افزود: ما اکنون به منظور افزایش مصونیت نوجوانان ۱۶ و ۱۷ ساله در برابر کووید۱۹ در فصل سرما، برنامه تزریق دز یادآور واکسن کرونا را به آنان نیز تعمیم می‌دهیم.

به نقل از خبرگزاری رویترز، بر اساس گزارش ها، از زمان اجرای برنامه واکسیناسیون برای این گروه سنی در ماه اوت سال ۲۰۲۱ (سال گذشته میلادی) در انگلیس، بیش از ۸۸۹ هزار و ۷۰۰ نوجوان - یا هفت نفر از هر ۱۰ نفر در رده سنی ۱۶ و ۱۷ سال - اولین دز و بیش از ۶۰۰ هزار نفر نیز دز دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی