تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

انتقاد شدید رئیس جمهور صربستان از استرالیا پس از اخراج جوکوویچ

اخراج نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان از استرالیا بار دیگر پای مردان سیاسی را به ورزش باز کرد. رئیس جمهور صربستان با حمایت از تنیس‌باز مطرح کشورش گفت: مقام‌های دولتی استرالیا با آزار و اذیت نواک جوکوویچ خودشان را تحقیر کردند.

کد خبر: ۱۱۹۰۴۸
۱۴:۱۳ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

تنیس صربستان

دیدارنیوز: رئیس‌جمهور صربستان درباره اخراج نواک جوکوویچ از خاک استرالیا صحبت کرد.

الکساندر وولیچ گفت: مقام‌های دولتی استرالیا با آزار و اذیت نواک جوکوویچ خودشان را تحقیر کردند و او اکنون می‌تواند برای بازگشت به کشور سرش را بالا بگیرد.

رئیس‌جمهور صربستان افزود: پس از تصمیم دادگاه با نواک صحبت کردم و به او گفتم بی‌صبرانه منتظر بازگشتش به صربستان هستیم. نواک به جایی باز می‌گردد که همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرد. کسانی که فکر می‌کنند با اصول نواک را از کشورشان بیرون کردند نشان دادند هیچ اصولی ندارند. ۱۰ روز با یک تنیسور بدرفتاری کردند تا در نهایت همان تصمیمی را بگیرند که از ابتدا هم می‌دانستند.

الکساندر وولیچ در ادامه اظهار داشت: استرالیا ابتدا اعلام کرد فقط واکسینه شده‌ها می‌توانند وارد این کشور شوند، سپس امکان ورود تنیسور‌های دارای نامه معافیت پزشکی تزریق واکسن کرونا را رسانه‌ای کردند. نواک هم بر همین اساس وارد استرالیا شد و هر کاری لازم بود انجام داد. در واقع نواک شکار جادوگران سیاسی شد. آن‌ها در واقع می‌خواستند نشان دهند نظم جهانی چگونه است و می‌تواند علیه همه به کار گرفته شود. شما شاهد یک روند دادگاهی بی‌معنی بودید که دادستان به راحتی دروغ‌بافی می‌کرد.

انتقاد شدید رئیس جمهور صربستان از استرالیا پس از اخراج جوکوویچ

منبع: تسنیم
برچسب ها: نواک جوکوویچ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی