تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

دبیر اجرایی خانه احزاب از برگزاری همایش دبیران کل احزاب خبر داد

محمدعلی تبرایی دبیر اجرایی خانه احزاب ایران گفت: همایشی با حضور دبیران کل احزاب و صاحب نظران سیاسی، تعدادی از نمایندگان مجلس و مهمانانی از وزارت خارجه روز 30 دی ماه در خصوص سیاست خارجی و برجام برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۹۰۲۲
۱۳:۰۳ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

دبیر اجرایی خانه احزاب از برگزاری همایش دبیران کل احزاب خبر داد

 

دیدارنیوز ـ سرویس سیاسی: محمدعلی تبرایی روز یکشنبه به دیدارنیوز گفت: همایشی با حضور دبیران کل احزاب و صاحب نظران سیاسی، تعدادی از نمایندگان مجلس و مهمانانی از وزارت خارجه روز 30 دی ماه در سالن اجتماعات وزارت کشور، پیرامون سیاست خارجی و بحث و تبادل نظر در خصوص برجام و آخرین تحولات در مذاکرات وین برگزار می‌شود.

نماینده خانه احزاب در کمیسیون ماده 10 قانون احزاب اظهار کرد: همایش با همت کمیته بین الملل خانه احزاب با حضور و سخنرانی معاون سیاسی وزارت کشور و رییس خانه احزاب و صاحب نظران سیاسی از وزارت خارجه و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

تبرایی همچینین در رابطه فعالیت های خانه احزاب ضمن قدردانی از معاونت سیاسی وزارت کشور با اشاره به جلسات مشترک این معاونت با کمیته‌های مختلف خانه احزاب گفت: با همکاری وزارت کشور در استان های زنجان، گیلان، گلستان و خراسان شمالی انتخابات دوره ای خانه احزاب برگزار شد.

وی با اشاره به فعالیت گسترده کمیته‌های خانه احزاب گفت: این فعالیت ها ببش از دوران گذشته بوده است و این نشانه رسیدن فصل بهار احزاب است.  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی