تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
رسانه قطری خبر داد؛

هافبک تیم‌ملی در راه انتقال به تیم استراماچونی

سعید عزت اللهی در آستانه پیوستن به تیم الغرافه قطر است؛ تیمی که آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلالی‌ها هدایت آن را برعهده دارد.

کد خبر: ۱۱۸۹۸۴
۱۰:۵۳ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

الغرافه

دیدارنیوز: رسانه معتبری قطری از توافق نهایی هافبک ملی پوش ایرانی با الغرافه خبر داد.

نشریه معتبر «الرایه» قطر امروز تیتر یک خود را به نقل و انتقالات زمستانی اختصاص داد و در بخشی از تیتر به نزدیک شدن سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش کشورمان به الغرافه خبر داد.

این نشریه قطری نوشت: مدیریت باشگاه الغرافه مذاکرات رسمی خود را با سعید عزت اللهی هافبک ملی پوش ایرانی و عضو باشگاه وایله دانمارک را آغاز کرده است. الغرافه امیدوار است با بازیکن ایرانی در زمستان قرارداد امضا کند.

بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات به جای خوبی رسیده و طرفین برای امضای قرارداد در تمام جزئیات به توافق رسیدند. در نتیجه توافق نهایی صورت گرفته و تنها اعلام رسمی این قرارداد از سوی باشگاه الغرافه باقی مانده است.

هافبک تیم‌ملی در راه انتقال به تیم استراماچونی

عزت اللهی بعد از سال‌ها بازی در لیگ برتر روسیه فصل گذشته راهی لیگ دانمارک شد و به تیم وایله ملحق شد و این بازیکن عملکرد خوبی در این لیگ داشت. الغرافه در این فصل زیرنظر استراماچونی سرمربی سابق استقلال کار می‌کند.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی