تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
بازخوانی یک مصاحبه قدیمی؛

ماجرای حمله مدیرعامل جدید سرخپوشان به برانکو چه بود؟

رضا درویش پس از استعفای مجید صدری در حالی روی صندلی مدیریت پرسپولیس نشسته که در گذشته سابقه حمله به مرد کروات محبوب پرسپولیسی‌ها را در کارنامه خود دارد.

کد خبر: ۱۱۸۹۸۱
۱۰:۳۷ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

ماجرای حمله مدیرعامل جدید سرخپوشان به برانکو چه بود؟

دیدارنیوز: رضا درویش مدیرعامل جدید پرسپولیس سابقه حمله به برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق سرخ‌ها را در کارنامه دارد.

پرسپولیس بعد از نایب قهرمانی در لیگ پانزدهم به همراه برانکو ایوانکوویچ، در لیگ شانزدهم عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده بود و با تیم فوق‌العاده‌ای که داشت، موفق شد چند هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر، قهرمانی خود را مسجل کند. در هفته آخر این بازی‌ها، اما اتفاق جالبی رخ داد. ۴ تیم سیاه جامگان، سایپا، ماشین سازی و صبای قم تا روز آخر برای ماندن در لیگ برتر تلاش می‌کردند و رقابت نزدیکی با هم داشتند. در هفته پایانی سیاه جامگان میزبان پرسپولیس بود و در آن بازی برانکو ترجیح داد، با تیم دوم خود به میدان برود. اتفاقی که باعث شکست پرسپولیس و البته ماندن سیاه جامگان در لیگ برتر شد. همین موضوع در آن مقطع حاشیه زیادی را به ایجاد کرد و بعضی از تیم‌ها به این کار برانکو ایراد گرفتند. پس از انتقاد‌های تندی که مسئولان صبای قم نسبت به حضور جوانان پرسپولیس در بازی مقابل سیاه جامگان داشتند، سایپا نیز نسبت به این موضوع اعتراض کرد و مدیرعامل این باشگاه به پرسپولیسی‌ها حمله کرد.

رضا درویش، مدیرعامل سایپا در این باره گفته بود: "ما که در لیگ برتر ماندنی شدیم، ولی باید بگویم کاری که پرسپولیس و برانکو انجام دادند، رسم جوانمردی نبود. اینکه پرسپولیس با تیم دوم خود مقابل سیاه جامگان به میدان رفت، درست نیست. در هفته آخر برای تیم‌های پایین جدولی امتیازات بسیار باارزش بود و واقعا باید به شرف مربی استقلال خوزستان درود بفرستیم که تیم کاملش را مقابل صبا به میدان فرستاد. این در حالی است که استقلال خوزستان هم مثل پرسپولیس در آسیا بازی داشت.

پرسپولیس برانکو

ماشین سازی نیز مقابل تیم ما با تمام قوا بازی کرد، اما پرسپولیسی‌ها این کار را نکردند. این رسم بازی جوانمردانه نیست که وقتی پای سرنوشت یک تیم وسط است، اینطور به زمین بیایند و بی انگیزه ظاهر شوند. پرسپولیس در این بازی به قدری بی انگیزه بود که تماشاگران مشهدی نیز این را فهمیده بودند و پرسپولیسی‌ها را تشویق می‌کردند! آن‌ها اگر می‌خواستند وجدانشان آسوده باشد، باید با نفرات اصلی‌شان به زمین می‌رفتند."

حالا بعد از گذشت چند سال از این صحبت‌های تند درویش علیه پرسپولیس و به خصوص محبوب‌ترین مربی تاریخ آن‌ها در لیگ برتر، دست سرنوشت او را به پرسپولیس رساند و درویش حالا روی صندلی مدیرعاملی پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر نشسته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی