تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بارش ۱.۷ متری برف در سپیدان/ راهداران در حال بازگشایی جاده‌ها

بارش برف در محور سپیدان - کمهر(استان فارس) که از روز شنبه شروع شده تاکنون به ارتفاع ۱۷۰ سانتی متر در شهرستان سپیدان رسیده است.

کد خبر: ۱۱۸۹۷۵
۱۰:۱۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

بارش برف سنگین در سپیدان

دیدارنیوز ـ بارش برف در محور سپیدان - کمهر باعث شد راهداران از شنبه شب در جاده مشغول بازگشایی محور باشند.

عملیات راهداری زمستانی جاری در فارس با ۵۲ راهدار خانه ثابت و ۶ راهدار خانه سیار، ۷۴ اکیپ و ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری به کمک بیش از ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین و تجهیزات راهداری شامل نمک پاش و تیغه برف روب و بهره گیری از بیش از ۷۰۰ راهدار در شش هزار و ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های استان که نیاز به عملیات برف‌روبی و یخ زدایی داشته تحت پوشش قرار دارد.

هر سال پیش از آغاز بارندگی‌ها مجموعه راهداری در قالب طرح زمستانه‌ی راهداری آماده خدمات رسانی به کاربران جاده‌ای است تا شش هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه برف گیر، ۵۴ گردنه برف گیر به طول ۷۷۷ کیلومتر و ۴۱ مقطع مه گیر استان فارس برای عبور و مرور مردم امن باشد.

استان فارس با دارا بودن بیش از ۵۰ هزار کیلومتر راه همسنگ، بیشترین میزان طول راه در مقایسه با سایر استان‌های کشور را داراست که این موضوع در کنار قرار گیری در کریدور مرکز به جنوب و شرق به غرب، موقعیت حمل و نقل این استان را خاص و استراتژیک می‌سازد.

منبع: مهر
برچسب ها: بارش برف
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی