تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران وضعیت اقتصاد هستند، نه حمله اسرائیل

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
کارخانه:

والیبال، مرد بزرگی را از دست داد

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان پس از درگذشت یزدانی خرم، رئیس سابق فدراسیون گفت: والیبال، مرد بزرگی را از دست داد. او اسطوره و مرد ارزشمندی بود.

کد خبر: ۱۱۸۹۷۳
۱۰:۰۴ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

کارخانه

دیدارنیوز: سرپرست تیم ملی والیبال گفت: یزدانی‌خرم، کاملا بی‌حاشیه، آرام و مدیری ارزشمند بود که صفات اخلاقی بی‌نظیری داشت.

محمدرضا یزدانی‌خرم، رئیس پیشین فدراسیون‌های والیبال و کشتی که نشان لیاقت و مدیریت کشور را نیز دریافت کرده بود، سحرگاه یک‌شنبه ۲۶ دی‌ماه در پی ایست قلبی در ۷۵ سالگی درگذشت.

مصطفی کارخانه، سرپرست تیم ملی والیبال اظهار داشت: از شنیدن خبر فوت آقای یزدانی‌خرم، منقلب شدم. والیبال، مرد بزرگی را از دست داد. او اسطوره و مرد ارزشمندی بود.

سرپرست تیم ملی والیبال ادامه داد: حاجی یزدانی به والیبال کشور، خدمات زیادی کرد. فدراسیون والیبال قبل از یزدانی، جایگاهی نداشت، اما او به این رشته و این فدراسیون، شخصیت و جایگاه داد. داورزنی نیز به خوبی راه یزدانی‌خرم را پیگیری کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال گفت: یزدانی‌خرم، کاملا بی‌حاشیه، آرام و مدیری ارزشمند بود که صفات اخلاقی بی‌نظیری داشت. او برای رضای خدا کار می‌کرد و مثل یک پدر همه خانواده والیبال از جمله خود من را نصیحت می‌کرد. این ضایعه را به جامعه والیبال تسلیت می‌گویم.

کارخانه اظهار داشت: یزدانی، کار‌های خیر زیادی انجام داد. من خودم را مدیون او می‌دانم. یزدانی به گردن والیبال و حتی وزارت ورزش نیز حق زیادی دارد. او راه پیشرفت والیبال را باز کرد و داورزنی هم به خوبی این راه تا جایگاه‌های بلند جهانی ادامه داد. داورزنی و یزدانی‌خرم، مکمل خوبی برای هم بودند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی