تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

شکست خانگی فاینورد در حضور جهانبخش

یاران علیرضا جهانبخش با شکست برابر شگفتی‌ساز لیگ هلند فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست دادند. فاینورد در این بازی از ستاره ایرانی خود به صورت کامل بهره برد.

کد خبر: ۱۱۸۹۵۷
۰۸:۲۸ - ۲۶ دی ۱۴۰۰

فاینورد

دیدارنیوز: فاینورد در حضور ستاره ایرانی خود در خانه به فیتس آرنهم باخت تا فرصت نزدیکی به صدر جدول لیگ هلند را از دست بدهد.

تیم‌های فاینورد و فیتس آرنهم شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ هلند موسوم به اردیویزه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میهمان با یک گل به برتری رسید.

فیتس که در این فصل نمایش بسیار خوبی داشته در این مسابقه دست به کار بزرگی زد و با گل لوییس اوپندا در دقیقه ۶۹ حریف قدرتمند خود را شکست داد. البته گاس تیل در دقیقه ۷۵ کار را به تساوی کشاند، اما کمک داور ویدیویی آن را رد کرد.

فیتس با این برد ۳۶ امتیازی شد و در رده چهارم جای گرفت و فاصله خود با فاینورد را به سه امتیاز کاهش داد. فاینورد نیز با ۳۹ امتیاز فرصت هم‌امتیاز شدن با آژاکس با یک بازی بیشتر را از دست داد.

علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد در این دیدار ۹۰ دقیقه در زمین حاضر بود و یک کارت زرد در دقیقه ۷۶ دریافت کرد. کاپیتان تیم ملی ایران از سایت سوفااسکور نمره نسبتا خوب هفت را گرفت.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی