تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ واکنش چین، تل‌آویو را ناامید کرد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ واکنش چین، تل‌آویو را ناامید کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

بازداشت چهار آدم‌خوار در نیجریه

مقامات رسمی نیجریه خبر دادند که افرادی را به اتهام آدم‌خواری و خرید و فروش اعضای بدن انسان دستگیر کرده‌اند.

کد خبر: ۱۱۸۹۲۱
۱۴:۲۷ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

بازداشت چهار آدم‌خوار در نیجریه

دیدارنیوز ـ مقامات ایالت «زامفارا» در شمال غربی نیجریه می‌گویند که چهار نفر را که گفته می‌شود در آدم‌خواری و فروش اعضای بدن انسان دست داشته‌اند، دستگیر کرده‌اند.

بنا بر گزارش امروز (شنبه) پایگاه خبری «آی اُ ال»، مظنونان پس از آن دستگیر شده‌اند که کارآگاهان جسدی را در یک ساختمان نیمه‌ساخت پیدا کردند که برخی از اعضای بدن آن وجود نداشت.

پایگاه خبری کنیایی «The Star» در این خصوص خبر داد که این کشف در جریان انجام تحقیقاتی درباره ناپدید شدن یک پسربچه نُه‌ساله صورت گرفته است.

در این گزارش با اشاره به اظهارات فردی به نام «آلکنه» آمده است که مظنونان دو مرد و دو پسر نوجوان هستند که هفته گذشته دستگیر شده‌اند و سایر اعضای این باند تحت تعقیب قرار دارند.

به گفته مقاماتی که پیگیری این پرونده را برعهده دارند، تحقیقات اولیه حاکی از آن است که رئیس این باند در دو نوبت مبلغی به ارزش ۵۰۰۰۰۰ نایرا (معادل ۱۲۰۰ دلار آمریکا) برای اعضای بدن انسان به دیگر مظنونان پرداخت کرده است.

طبق گزارش پایگاه خبری «Sahara Reporters»، در ماه دسامبر یک گروه ویژه امنیتی که به اردوگاه‌های آدم‌ربایان در جنوب شرقی نیجریه یورش برده بود، افرادی را کشف کرد که گوشت تازه انسان می‌خوردند.

این گروه ویژه امنیتی شامل نیرو‌های ارتش، پلیس و اداره سرویس دولتی نیجریه (DSS) بود.

به گفته مقامات، آن‌ها متوجه شدند که مردم روستا گوشت انسان می‌خوردند، چراکه حین بازرسی متوجه وجود گوشت پخته‌شده انسان و چند جنازه در محل حادثه شدند.

این پایگاه خبری در پایان گزارش خود نوشت به‌رغم آنکه مردم آدم‌خواری را نفرت‌انگیز می‌دانند، اما انسان‌خواری همچنان وجود دارد.

منبع: فارس
برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی