تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اشک‌های پیشکسوت پرسپولیس برای تیم‌ملی بانوان

حسین کلانی در مراسم بدرقه امروز تیم ملی فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود، گفت: شما مادران فردای ما هستید. فقط برایتان آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر: ۱۱۸۸۸۶
۱۲:۱۵ - ۲۵ دی ۱۴۰۰

حسین کلانی

دیدارنیوز: پیشکسوت پرسپولیس در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان گفت: زنان ورزشکار ما با وجود ناسازگاری‌ها به مسابقات مختلف رفته‌اند و موفق شده‌اند.

حسین کلانی در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال زنان ایران به جام ملت‌های آسیا گفت: زنان ما بدعت گذار و تاریخ‌ساز هستند. ما در جهان ممکن است مادام کوری نداشته باشیم، اما میرزاخانی‌ها را داریم. زنان ما در زمینه ورزش هم در رشته‌های مختلف با تمام کمبود‌ها و ناسازگاری‌ها رفته اند و موفق برگشته اند.

کلانی در حالی که اشک در چشمانش جمع شده بود و به همین دلیل نتوانست به سخنرانی ادامه دهد، در پایان گفت: شما مادران فردای ما هستید. فقط برایتان آرزوی موفقیت دارم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی