تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

تاکید رهبر کره شمالی بر تقویت نیروهای نظامی راهبردی

خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که کیم جونگ اون رهبر این کشور، حین نظارت بر تازه‌ترین آزمایش موشکی این کشور که بامداد دیروز سه شنبه انجام شد، خواستار ارتقای توان نیرو‌های نظامی راهبردی کره شمالی شده است.

کد خبر: ۱۱۸۶۲۳
۰۹:۱۲ - ۲۲ دی ۱۴۰۰

رهبر کره شمالی

دیدارنیوز: همزمان با انجام جدیدترین آزمایش موشکی کره شمالی، رهبر این کشور بار دیگر بر لزوم ارتقای توانمندی‌های نظامی راهبردی تاکید کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرد که کیم جونگ اون رهبر این کشور، حین نظارت بر تازه‌ترین آزمایش موشکی این کشور که بامداد دیروز سه شنبه انجام شد، خواستار ارتقای توان نیرو‌های نظامی راهبردی کره شمالی شده است.

دومین آزمایش موشک مافوق صوت ظرف کمتر از یک هفته، نشانه تاکید بر پیامی است که کیم پیشتر به مناسبت آغاز سال نو اعلام و در آن بر ارتقای فناوری پیشرفته نظامی آن هم در بن بست مذاکره با سئول و واشنگتن، پافشاری کرده بود.

بعد از نظارت بر آزمایش اخیر، کیم دانشمندان حوزه نظامی را به تشدید هرچه بیشتر تلاش‌ها برای ارتقای توان راهبردی در این حوزه به لحاظ کمی و کیفی و همچنین به روز رسانی ارتش، فراخواند.

برخی کارشناسان با اشاره به درج تصویر کیم جونگ اون بر صفحه نخست روزنامه دولتی «رودونگ سیمون»، این طور تعبیر کرده اند که وی به اینکه شخصاً با انجام آزمایش فناوری‌های جدید مرتبط شود و اینکه آمریکا به این مسئله چطور نگاه می‌کند، اهمیتی نمی‌دهد.

کره شمالی صبح امروز چهارشنبه اعلام کرد که موشکی که دیروز آزمایش شد، مافوق صوت و از نوع هواسونگ -۸ بوده است.

آزمایش سه‌شنبه دومین آزمایش در کمتر از یک هفته و سومین آزمایش کلی یک سلاح مافوق صوت توسط کره شمالی بود. به گفته رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی که پرتاب و پرواز این موشک را ردیابی کرده است، این موشک بیش از ۷۰۰ کیلومتر از دریای ژاپن پرواز کرده و به ارتفاع ۶۰ کیلومتری و سرعت آن به ۱۰ ماخ یا بیش از ۷۶۰۰ مایل در ساعت رسیده است.

همچنین گفته شده که این موشک هزار کیلومتر را طی کرد و به طور دقیق به هدف خود اصابت کرده است.

به گفته خبرگزاری کره شمالی، هدف از این آزمایش، تائید نهایی مشخصات سیستم تسلیحات مافوق صوت توسعه یافته بود.

منبع: مهر
برچسب ها: کره شمالی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی