تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

معاون ابتدایی آموزش‌و‌پرورش: 350 هزار تبعه خارجی در مدارس ابتدایی ایران تحصیل می‌کنند

News Image Lead

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از تحصیل حدود 330 هزار نفر از450 هزار دانش‌آموز اتباع خارجی در دوره ابتدایی خبر داد.

کد خبر: ۱۱۸۶۱
۱۱:۰۸ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷
دیدارنیوز - رضوان حکیم‌زاده در حاشیه بازدید از مدارس پاکدشت گفت: «با وجود این که وزارت آموزش و پرورش حتی ریالی، بابت این دانش‌آموزان چه از سازمان‌های بین‌المللی و چه از اعتبارات داخلی دریافت نکرده است ولی با توجه به فرمان مقام معظم رهبری که آموزش را حق هر کودکی می‌داند و پیگیری‌های دولت در این باره، امکانات تحصیل برای این کودکان هم، از سوی آموزش و پرورش فراهم شده است.»

او ادامه داد: «بر اساس نشانگرهایی که شورای عالی آموزش و پرورش تصویب کرده، باید حداکثر ظرفیت کلاس در مقطع ابتدایی 26 نفر باشد.»

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش افزود: «هم‌اکنون در بسیاری از مدارس کشور بیش از این میزان دانش‌آموز در کلاس‌ها حضور دارند. مازاد دانش‌آموزان در این کلاس‌ها باید به عنوان کمبود نیروی انسانی برای دوره ابتدایی در نظر گرفته و در ظرفیت‌های استخدامی سال‌های آینده به این نکته توجه شود.»

حکیم‌زاده گفت: «باید استانداردهای مربوط به کیفیت از جمله تراکم دانش‌آموزان رعایت شود که البته در استان تهران متاسفانه ما بیشترین تراکم کلاس‌ها را شاهد هستیم.»

همچنین در ادامه این بازدید، معاون وزیر آموزش و پرورش در فرون‌آباد حضور یافت و لوح سپاس وزیر آموزش و پرورش از فتانه ورمزیار، مدیر دبستان دخترانه مائده فرون‌آباد پاکدشت و معاونان این مدرسه را تقدیم آن‌ها کرد. وزیر آموزش و پرورش از مدیر این مدرسه برای حمایت مناسب از دانش‌آموزان ایرانی و اتباع در این مدرسه تقدیر کرده بود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی