تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

چین سومین شهر را نیز قرنطینه کرد

چین سومین شهر خود را نیز به قرنطینه کرونایی برد. چین به ۵ میلیون سکنه آنیانگ اعلام کرده حق خروج از منزل و رانندگی در جاده‌ها را ندارند.

کد خبر: ۱۱۸۵۸۴
۱۵:۱۸ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

چین سومین شهر را نیز قرنطینه کرد

دیدارنیوز ـ به نقل از فرانس۲۴؛ چین یک شهر دیگر را قرنطینه کرد تا مجموع شهر‌هایی که به خاطر شیوع کرونا قرنطینه شده‌اند به عدد سه برسد. چین تا حد زیادی شیوع اولیه خود را با ترکیبی از قرنطینه، بسته شدن مرز‌ها و آزمایش‌های انبوه کنترل کرد، اما موج جدید کرونا که عمدتاً از سویه اومیکرون است تعداد ابتلا‌ها و بستری‌ها را بالا برده تا سیاست کوویدصفر چین را زیر سوال ببرد. چین درحالی شهر بزرگ آنیانگ در استان هنان را قرنطینه کرده که پکن در آستانه برگزاری مسابقات المپیک زمستانی است و چین دوست ندارد این بازی‌ها تحت تاثیر کووید۱۹ و شیوع بیش از پیش این بیماری قرار بگیرد.

چین به ۵ میلیون سکنه آنیانگ اعلام کرده حق خروج از منزل و رانندگی در جاده‌ها را ندارند. هفته گذشته به یک میلیون نفر در یوژو – شهری در هنان – نیز گفته شد که در خانه بمانند. شهر اول هم شیان بود که با ۱۳ میلیون نفر در هفته سوم قرنطینه خود قرار دارد. به نظر می‌رسد با افزایش تعداد شهر‌های قرنطینه شده، چین در تامین مایحتاج ضروری مردم این شهر‌ها با مشکل روبرو شود.

منبع: تابناک
برچسب ها: کرونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی