تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خبر بد برای پرسپولیسی‌ها؛ پارگی رباط آل‌کثیر تایید شد

پزشک تیم پرسپولیس گفت: با توجه به تصویربرداری انجام شده و نظر کمیسیون پزشکی، متأسفانه آسیب‌دیدگی عیسی‌آل‌کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پار‌گی رباط صلیبی می‌شود.

کد خبر: ۱۱۸۵۶۰
۱۳:۳۱ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز: با اعلام پزشک باشگاه پرسپولیس پارگی رباط صلیبی عیسی آل‌کثیر مهاجم این تیم تأیید شد.

دکتر علیرضا حقیقت در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: با توجه به تصویربرداری انجام شده و نظر کمیسیون پزشکی، متأسفانه آسیب‌دیدگی عیسی‌آل‌کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پار‌گی رباط صلیبی می‌شود.

وی افزود: در مورد این آسیب، تمام اقدامات پزشکی از لحظه اول انجام شد و تلاش خواهیم کرد وی را در سریعترین زمان ممکن آماده اقدامات بعدی کنیم.

با توجه به عمل جراحی که در ارتباط با پارگی رباط صلیبی انجام می‌شود این بازیکن دوری شش ماهه از میادین را تجربه خواهد کرد.

با توجه به دوری حداقل شش ماهه عیسی آل‌کثیر، این بازیکن فصل بیست‌و‌یکم لیگ برتر را به طور کامل از دست خواهد داد.

برچسب ها: عیسی آل کثیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی