تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

وحید شمسایی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال؟

جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال فردا برگزار می‌شود و یکی از موارد مورد بحث در این نشست انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتسال خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۸۵۲۲
۱۰:۴۷ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

وحید شمسایی سرمربی جدید تیم ملی فوتسال

دیدارنیوز ـ به نظر می‌رسد نمایش خوب تیم ملی فوتسال ایران در بازی دوستانه در برابر ایتالیا که منجر به یک برد و یک شکست خفیف شد اعضای هیات رییسه را برای ادامه حضور ناظم الشریعه در راس کادر فنی تیم ملی فوتسال ایران قانع نکرده است. آن‌ها هم چنان از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال در لیتوانی ناراضی به نظر می‌رسند. به خصوص که تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقات با شکست در برابر یک تیم آسیایی یعنی قرقیزستان شانس حضور در جمع ۴ تیم برتر جهان را از دست داد.

در بین اعضای هیات رییسه کسی که به بیشتر از همه دوست دارد هدایت تیم ملی فوتسال را به وحید شمسایی بدهد عزیزی خادم رییسس فدراسیون فوتبال است. او در این راستا جلسه‌ای با وحید شمسایی داشت که چهره برتر فوتسال کشور این نشست را تایید کرد، اما در مورد محتوای آن حرفی نزد. عزیزی خادم پیش‌تر هم نشان داد دوست دارد هدایت تیم‌های ملی را به چهره‌های نامی بدهد. او خود مهدی مهدوی کیا را به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۳ سال ایران معرفی کرد و این بار هم در تلاش است اعضای هیات رییسه را مجاب به انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم فوتسال ایران کند.

این در حالی است که اصولی سرپرست کمیته فوتسال پیش‌تر گفته بود ما تا پایان سال با ناظم الشریعه قرارداد داریم و به قرارداد خود پایبند خواهیم بود. اما نظر فدراسیون فوتبال بر این است که تیم ملی فوتسال فروردین ماه بازی‌های مقدماتی جام ملت‌ها را پیش رو خواهد داشت و اگر قرار به تغییر در کادر فنی تیم ملی فوتسال است بهتر است در این برهه از زمان انجام شود تا سرمربی جدید زمان کافی برای آماده سازی تیم در اختیار داشته باشد. در غیر اینصورت فدراسیون فوتبال باید قرارداد ناظم الشریعه را تمدید کند، چون مسابقات آسیایی در سال آتی برگزار می‌شود در صورتی که قرارداد با این مربی تا پایان سال جاری است. البته فدراسیون فوتبال در صورت انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی جدید می‌بایست حقوق ماهانه ناظم الشریعه را تا پایان سال پرداخت کند که این موضوع خیلی برای فدراسیون فوتبال بغرنج بشمار نمی‌رود، چون دستمز مربیان ایرانی در تیم‌های ملی حتی به دستمزد مربیان در فوتبال و فوتسال باشگاهی نمی‌رسد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: فوتسال ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی