تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
عضو کمیسیون بهداشت مجلس:

پزشکی که با یک عمل ۳۰ میلیون می‌گیرد به مناطق محروم نمی‌رود!

مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز مجلس گفت: برخی وقتی که باید برای دولت کار کنند بیرون رفتند و چند میلیارد سرمایه زدند، آیا این دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان!

کد خبر: ۱۱۸۵۱۹
۱۰:۳۲ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

پزشکی که با یک عمل ۳۰ میلیون می‌گیرد به مناطق محروم نمی‌رود!

دیدارنیوز: عضو کمیسیون بهداشت مجلس با انتقاد از عملکرد برخی پزشکان در دریافت هزینه‌های کلان برای انجام عمل جراحی، تاکید کرد که افراد مدعی دفاع از خون شهدا و شهید سلیمانی مانند آنان عمل کنند.

مسعود پزشکیان عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۱ دی) مجلس شورای اسلامی، در اخطاری اظهار داشت: بنده مسئول اکیپ‌های اضطراری جبهه‌ها بودم و لشکر عاشورا هیچ عملیاتی نداشته که ما یا دوستانمان آنجا نباشیم، بنابراین تمام زندگی ما برای انقلاب و جانبازان است.

وی با بیان اینکه کسی که ادعای جانبازی و پیمودن راه شهید سلیمانی را می‌کند، لطفا مثل آن‌ها نیز راه برود، تصریح کرد: برخی وقتی که باید برای دولت کار کنند بیرون رفتند و چند میلیارد سرمایه زدند، آیا این دفاع از جانباز است؟ اگر مرد هستید برای خدمت به مردم از خود و پول خود بگذرید، این گوی و این میدان!

نماینده تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه مطالبی که بیان کرده است در حمایت از محرومان بوده است، یادآور شد: مطالبی که بیان کردیم به معنای این نیست که کارکرد وزارت بهداشت در زمان کرونا نامطلوب بوده است، بلکه به این دلیل بیان شد که بهتر عمل شود. از سوی دیگر در شرایطی که تعدادی از پزشکان مبالغ ۳۰ میلیونی برای یک عمل دریافت می‌کنند، چطور می‌توان به یک پزشک گفت در ازای دریافت ۸ میلیون تومان به شهرستان برود و حق هم ندارد از آنجا خارج شود؟ در این شرایط او هم نسبت به شهدا و هم انقلاب هم به فردی که مدعی دفاع از حقوق شهداست، بدبین می‌شود.

پزشکیان گفت: ما برای حمایت از محرومان، انقلاب و خون شهدا آماده ایم و تا آخرین قطره خون خود در راه دفاع از انقلاب و خون شهدا خدمت می‌کنیم.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی