تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پزشک پرسپولیس: MRI آل‌کثیر باید تکرار شود

پزشک پرسپولیس درباره وضعیت مهاجم این تیم گفت: پس از انجام آزمایش، مشخص شد که به دلیل التهاب موجود در زانوی آل‌کثیر، اتفاق رخ داده قابل تشخیص نبوده و MRI باید تکرار شود.

کد خبر: ۱۱۸۴۹۱
۰۸:۱۰ - ۲۱ دی ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز: پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره تصویربرداری از پای مصدوم مهاجم تیم توضیحاتی ارائه کرد.

علیرضا حقیقت در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره تصویربرداری از پای عیسی آل‌کثیر اظهار کرد: آل‌کثیر در نیمه دوم دیدار مقابل پدیده از ناحیه زانو احساس ناراحتی کرد و از زمین بازی خارج شد. پس از انجام اقدامات اولیه قرار شد او در بازگشت به تهران از پای خود MRI بگیرد.

او ادامه داد: پس از انجام این آزمایش، مشخص شد که به دلیل التهاب موجود در زانوی آل‌کثیر، اتفاق رخ داده قابل تشخیص نبوده و MRI باید تکرار شود.

حقیقت گفت: بعد از آزمایش مجدد روی پای این بازیکن نتیجه را به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم.

برچسب ها: عیسی آل کثیر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی