تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
هم شاکی و هم دادستان!

پولادگر باید به شکایت پولادگر رسیدگی کند!

هر روز اخبار جدیدی در مورد شاهکارهای مدیریتی ورزش مملکت به گوش می‌رسد این روزها هم انتصاب معاون جدید در وزارت ورزش باعث حواشی جالب و غیرمنتظره‌ای شده است.

کد خبر: ۱۱۸۴۸۴
۱۶:۲۲ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

پولادگر باید به شکایت پولادگر رسیدگی کند!

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: اینطور که پیداست اتفاقات ورزش ما همیشه هم تلخ و گزنده و فاجعه‌بار نیستند و گاهی هم اتفاقات جالبی می‌افتد که احتمالا در هیچ کجای دنیا نمونه‌اش یافت نمی‌شود. مثالش همین اتفاق چند روز پیش که محمد پولادگر رئیس ۲۱ سال اخیر فدراسیون تکواندو در انتخابات فدراسیون تحت امرش ناکام شد و هادی ساعی آرای بیشتری به دست آورد، اما به فاصله دو روز محمد پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای یعنی رئیس همه فدراسیون‌ها منصوب شد و حیرت همگان را برانگیخت!

تا اینجای کار که هنوز قسمت بانمک ماجرا اتفاق نیفتاده، اما امروز یک خبر کوتاه منتشر شد که نشان داد چقدر ظرفیت‌های طنز و بامزگی در ورزش ما زیاد است.

ماجرا از این قرار است که روز چهارشنبه و بعد از شکست در انتخابات فدراسیون تکواندو، محمد پولادگر در حاشیه مجمع، کلی به اعضایی که به رای ندادند اعتراض کرد و حتی مدعی شد که انتخابات باید تجدید شود و این جوری قبول نیست و قس علیهذا...

احتمالا خود او نیز شکایتی مبنی بر شک و تردید در سلامت انتخابات تنظیم کرد و برای وزارت فرستاد و طبیعتا این شکایت باید بعد از مدتی به وزارت ورزش می‌رسید. اما روز شنبه اخیر ناگهان از سوی وزیر ورزش به عنوان معاون جدید ورزشی معرفی شد و خیلی هم زود روی صندلی‌ای نشست که چند هفته پیش مهدی علی‌نژاد از روی آن بلند شده بود و رفته رفته داشت گرد و خاک می‌گرفت.

در واقع تا پستچی محترم نامه شکوائیه محمد پولادگر به عنوان کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو را به وزارت ورزش برساند، محمد پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای معرفی شده بود و لاجرم این نامه را دریافت کرد. این هم از طنز روزگار است که پولادگر هم در موقعیت شاکی و هم در موقعیت دادستان و حاکم، در دو طرف این دعوی قرار گرفته است!

امروز محمد پولادگر در پی سوال یک خبرنگار در پاسخ به این پرسش که «انتخابات فدراسیون تکواندو تجدید می‌شود یا خیر؟» گفته است: «هنوز تصمیمی گرفته نشده است و اطلاعی ندارم»!

و حالا تصور بفرمائید که جناب مستطاب پولادگر در چه موقعیت طنزی قرار گرفته که به عنوان رئیس همه روسای فدراسیون‌های ورزشی، باید به شکایت خودش رسیدگی کند! اگر به تجدید انتخابات رای منفی بدهد که ادعای خودش را زیر سوال برده و اگر هم بخواهد حکم به برگزاری مجدد انتخابات بدهد که باید مسئولیت جدیدش را تحویل بدهد و دوباره در هیات کاندیدای ریاست فدراسیون تکواندو ظاهر شود!

واقعا برخی از این مدیران ورزشی ما چه گرفتاری‌های بزرگی را باید حل و فصل کنند! بیخود نیست که در این مورد به خصوص و عجیب گفته هنوز تصمیمی گرفته نشده و اطلاعی ندارد. این ماجرایی است که باید پولادگر در یک مناظره رودررو با خودش در آینه آن را به سرانجام برساند، مثل بعضی از فیلم‌ها که هنرپیشه‌ها با خودشان در آینه حرف می‌زنند و گاهی به هم بد و بیراه هم می‌گویند...

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
0
0
دست آقای راهبر درد نکند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی