تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خطیب‌زاده: امیدواریم آرامش به قزاقستان بازگردد

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت قزاقستان، مراتب تسلیت خود را به خانواده‌ها و وابستگان جانباختگان ابراز داشت. 

کد خبر: ۱۱۸۴۷۶
۱۵:۳۸ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

قزاقستان

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت که امیدواریم هر چه سریعتر ثبات، امنیت و آرامش به قزاقستان بازگردد.

«سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) طی اظهاراتی درباره با حوادث جاری در جمهوری قزاقستان و خسارت‌های انسانی این رخدادها، ضمن ابراز همدردی با دولت و ملت این کشور، مراتب تسلیت خود را به خانواده‌ها و وابستگان جانباختگان ابراز داشت. 

سعید خطیب‌زاده افزود: مطمئنا دولت قانونی حاکم بر این کشور و ملت شریف قزاقستان توطئه‌ها و دسیسه‌های خارجی که به قصد ایجاد آشوب و بی ثباتی در این کشور فعال شده اند را خنثی کرده و این روز‌های سخت را پشت سر خواهند گذاشت. 

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار کشور دوست، برادر و همسایه قزاقستان بوده و خواهد بود و امیدواریم هر چه سریعتر ثبات، امنیت و آرامش به این کشور بازگردد.

خطیب‌زاده امروز درباره تحولات قزاقستان نیز بیان کرد: این تحولات را از نزدیک از لحظات اول پیگیری کرده و در تماس مداوم با دوستان در قزاقستان هستیم و تصورمان این است که مردم قزاقستان این توانایی را دارند که با کمترین هزینه این مشکل را حل کنند. شاهد برخی دخالت‌های خارجی هستیم. امروز شاهد آرامش بیشتری در قزاقستان هستیم و امیدواریم بزودی این موضوع به صورت مسالمت آمیز حل و فصل شود.

منبع: فارس
برچسب ها: خطیب زاده
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی